ارزیابی اعتماد بین شرکا در مشارکت های راهبردی مورد کاوی: صنعت خودرو ایران
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
ارزیابی اعتماد بین شرکا در مشارکت های راهبردی مورد کاوی: صنعت خودرو ایران دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد ارزیابی اعتماد بین شرکا در مشارکت های راهبردی مورد کاوی: صنعت خودرو ایران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی اعتماد بین شرکا در مشارکت های راهبردی مورد کاوی: صنعت خودرو ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن ارزیابی اعتماد بین شرکا در مشارکت های راهبردی مورد کاوی: صنعت خودرو ایران :
نام کنفرانس، همایش یا نشریه : دانش مدیریت
تعداد صفحات :۲۴
در این مقاله ضمن شناخت مشارکت های راهبردی و بررسی عوامل موثر بر موفقیت آنها، بر مبنای نتایج مرور تحقیقات، مهمترین عامل رفتاری موثر بر موفقیت مشارکت ها (اعتماد) را شناسایی و انتخاب کرده و وضعیت آن را در یکی از مهمترین مشارکت های راهبردی صنعت خودرو ایران موردتحلیل وارزیابی قرار می دهیم .بدین ترتیب عملکرد مشارکت راهبردی فوق را ازمنظر رفتاری و از طریق مهمترین عامل موفقیت آن و بصورت غیر مستقیم، مورد بررسی و موشکافی قرار داده و به کمک آن درک و بینش خوبی از اعتماد بین شرکا، ابعاد مختلف آن و نیز میزان موفقیت مشارکت بدست می آوریم.
کلید واژه: ارزیابی عملکرد مشارکت، اعتماد، مشارکت راهبردی
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.