رابطه بین توانمندی های ادراکی- حرکتی و تحول ذهنی دانش آموزان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
رابطه بین توانمندی های ادراکی- حرکتی و تحول ذهنی دانش آموزان دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد رابطه بین توانمندی های ادراکی- حرکتی و تحول ذهنی دانش آموزان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه بین توانمندی های ادراکی- حرکتی و تحول ذهنی دانش آموزان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن رابطه بین توانمندی های ادراکی- حرکتی و تحول ذهنی دانش آموزان :
نام کنفرانس، همایش یا نشریه : حرکت
تعداد صفحات :۸
هدف از این پژوهش تعیین ارتباط بین توانمندی های ادراکی- حرکتی و تحول ذهنی دانش آموزان بود. سال هاست که محققان به این مساله واقف اند که کیفیت اجرای حرکتی هر فردی، به درستی ادراک و توانایی تفسیر ادراک دریافت شده بستگی دارد. خوشبختانه اخیرا به اهمیت تجربیات حرکتی در پیشرفت توانایی و قابلیت های ادراکی – حرکتی کودکان توجه خاصی معطوف شده است. کفارت که یکی از مشهورترین پیشتازان روش ادراکی – حرکتی است ، عقیده دارد که حرکت، اساس پیشرفت ادراک و یادگیری است و یادگیری حرکتی اثر مثبتی بر تحول ذهنی و آمادگی تحصیلی دارد. جامعه آماری تحقیق حاضر را دانش آموزان پسر سال دوم راهنمایی شهریار تشکیل می دهند و نمونه آماری ۹۵ نفر از دانش آموزان بودند که شرایط آزمون را داشتند و به طور تصادفی انتخاب شدند . مشاهدات آزمون گیرنده از نتایج آزمون های مربوط به توانمندی های ادراکی- حرکتی (آزمون لینکلن- اوزرتسکی) و همچنین تحول ذهنی (آزمون گیلفورد- تورنس) ثبت شد و ارتباط بین متغیرها از طریق روش آماری ضریب همبستگی پیرسون محاسبه و مشخص شدند . در نهایت بین توانمندی های ادراکی- حرکتی و تحول ذهنی در سطح (a=0.01)رابطه معنی داری مشاهده شد . (P=0.000)
کلید واژه: توانمندی های ادراکی، حرکتی و تحول ذهنی
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.