نقش مولفه های برنامه درسی پنهان در هویت علمی دانشجویان (مطالعه موردی: دانشگاه فردوسی مشهد)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
نقش مولفه های برنامه درسی پنهان در هویت علمی دانشجویان (مطالعه موردی: دانشگاه فردوسی مشهد) دارای ۳۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد نقش مولفه های برنامه درسی پنهان در هویت علمی دانشجویان (مطالعه موردی: دانشگاه فردوسی مشهد) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش مولفه های برنامه درسی پنهان در هویت علمی دانشجویان (مطالعه موردی: دانشگاه فردوسی مشهد)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن نقش مولفه های برنامه درسی پنهان در هویت علمی دانشجویان (مطالعه موردی: دانشگاه فردوسی مشهد) :
نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مطالعات برنامه درسی
تعداد صفحات :۳۰
این مطالعه که با هدف بررسی تحول هویت علمی در میان دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد انجام گرفته است، دارای دو مرحله کمی و کیفی است. در مرحله اول، ۲۸۹ نفر از دانشجویان سه رشته علوم تربیتی – شیمی و مهندسی برق که در سه مقطع ترم ۱- ترم ۴ و ۵ – و ترم آخر به تحصیل اشتغال داشته اند، انتخاب شده و هویت علمی آنان مورد بررسی و مقایسه قرار گرفته است. پس با بهره گیری از مدل پژوهش خبرگی و نقادی آیزنر و با استفاده از مشاهده و مصاحبه، نقش هر یک از مولفه های برنامه درسی در کاهش این هویت مورد بررسی قرار گرفته است. مولفه های استاد، دانشجو، مکان فیزیکی، روش تدریس، ارزش یابی، محتوا و قوانین و مقررات، از جمله عوامل برنامه، درسی هستند که نقش آنها در کاهش هویت علمی دانشجویان مورد کاوش قرار گرفته است.
کلید واژه: برنامه درسی، هویت علمی، دانشگاه فردوسی مشهد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.