نقش مولفه های برنامه درسی پنهان در هویت علمی دانشجویان (مطالعه موردی: دانشگاه فردوسی مشهد)


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش مولفه های برنامه درسی پنهان در هویت علمی دانشجویان (مطالعه موردی: دانشگاه فردوسی مشهد) دارای ۳۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش مولفه های برنامه درسی پنهان در هویت علمی دانشجویان (مطالعه موردی: دانشگاه فردوسی مشهد)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش مولفه های برنامه درسی پنهان در هویت علمی دانشجویان (مطالعه موردی: دانشگاه فردوسی مشهد)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش مولفه های برنامه درسی پنهان در هویت علمی دانشجویان (مطالعه موردی: دانشگاه فردوسی مشهد) :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مطالعات برنامه درسی

تعداد صفحات :۳۰

این مطالعه که با هدف بررسی تحول هویت علمی در میان دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد انجام گرفته است، دارای دو مرحله کمی و کیفی است. در مرحله اول، ۲۸۹ نفر از دانشجویان سه رشته علوم تربیتی – شیمی و مهندسی برق که در سه مقطع ترم ۱- ترم ۴ و ۵ – و ترم آخر به تحصیل اشتغال داشته اند، انتخاب شده و هویت علمی آنان مورد بررسی و مقایسه قرار گرفته است. پس با بهره گیری از مدل پژوهش خبرگی و نقادی آیزنر و با استفاده از مشاهده و مصاحبه، نقش هر یک از مولفه های برنامه درسی در کاهش این هویت مورد بررسی قرار گرفته است. مولفه های استاد، دانشجو، مکان فیزیکی، روش تدریس، ارزش یابی، محتوا و قوانین و مقررات، از جمله عوامل برنامه، درسی هستند که نقش آنها در کاهش هویت علمی دانشجویان مورد کاوش قرار گرفته است.

کلید واژه: برنامه درسی، هویت علمی، دانشگاه فردوسی مشهد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.