مقاله تحلیل اجزای محدود تاثیر پارامترهای فرایند نورد سرد ورقهای سه لایه آلومینیوم / فولاد / آلومینیوم و مس / آلومینیوم / مس


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تحلیل اجزای محدود تاثیر پارامترهای فرایند نورد سرد ورقهای سه لایه آلومینیوم / فولاد / آلومینیوم و مس / آلومینیوم / مس دارای ۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تحلیل اجزای محدود تاثیر پارامترهای فرایند نورد سرد ورقهای سه لایه آلومینیوم / فولاد / آلومینیوم و مس / آلومینیوم / مس  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تحلیل اجزای محدود تاثیر پارامترهای فرایند نورد سرد ورقهای سه لایه آلومینیوم / فولاد / آلومینیوم و مس / آلومینیوم / مس،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تحلیل اجزای محدود تاثیر پارامترهای فرایند نورد سرد ورقهای سه لایه آلومینیوم / فولاد / آلومینیوم و مس / آلومینیوم / مس :

مقاله تحلیل اجزای محدود تاثیر پارامترهای فرایند نورد سرد ورقهای سه لایه آلومینیوم / فولاد / آلومینیوم و مس / آلومینیوم / مس که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در پاییز ۱۳۸۸ در مهندسی مکانیک مجلسی از صفحه ۵۱ تا ۵۶ منتشر شده است.
نام: تحلیل اجزای محدود تاثیر پارامترهای فرایند نورد سرد ورقهای سه لایه آلومینیوم / فولاد / آلومینیوم و مس / آلومینیوم / مس
این مقاله دارای ۶ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله ورق های چندلایه
مقاله شبیه سازی اجزای محدود
مقاله پارامترهای نورد

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
در این مقاله بررسی نیروی نورد و سهم کاهش ضخامت لایه ها از کاهش ضخامت اعمالی در نورد سرد ورقهای چندلایه در دستور کار قرار گرفته است. برای این منظور دو ترکیب متفاوت ورقها انتخاب شده است. در ابتدا و بمنظور اعتبارسنجی نتایج شبیه سازی اجزای محدود، شرایط تست تجربی شبیه سازی اجزای محدود شده و با نتایج تجربی مقایسه شده تا صحت عملیات مشخص شود. سپس ترکیبهای مورد نظر از لایه ها بمنظور بررسی پارامترهای فوق در برنامه اجزای محدود قرار گرفته است. در پایان نیروی نورد، سهم کاهش ضخامت لایه ها از کاهش ضخامت اعمالی و تاثیر فاکتور اصطکاک بین ورق و غلتک بر نیروی نورد و کاهش ضخامت هر لایه بدست آمده است. نتایج نشان می دهند که علاوه بر نرمی و سفتی لایه ها، نسبت ضخامت پوشش به هسته نیز در کاهش ضخامت هر لایه موثر می باشد. همچنین با افزایش فاکتور اصطکاک بین ورق و غلتک، میزان کاهش ضخامت لایه پوشش کاهش و میزان کاهش ضخامت لایه هسته افزایش و نیروی نورد به صورت کلی افزایش می یابد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.