رضایت بیماران از کیفیت خدمات ارایه شده در بخش اورژانس مراکز آموزشی – درمانی قزوین
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
رضایت بیماران از کیفیت خدمات ارایه شده در بخش اورژانس مراکز آموزشی – درمانی قزوین دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد رضایت بیماران از کیفیت خدمات ارایه شده در بخش اورژانس مراکز آموزشی – درمانی قزوین کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رضایت بیماران از کیفیت خدمات ارایه شده در بخش اورژانس مراکز آموزشی – درمانی قزوین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن رضایت بیماران از کیفیت خدمات ارایه شده در بخش اورژانس مراکز آموزشی – درمانی قزوین :
نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مجله علمی دانشگاه علوم پزشکی قزوین
تعداد صفحات :۶
زمینه: یکی از مهم ترین شاخص های کیفیت ارایه خدمات در بخش های مختلف بیمارستانی، میزان رضایت مراجعه کنندگان از خدمات ارایه شد ه در آن بخش هاست.هدف: مطالعه به منظور تعیین میزان رضایت مراجعه کنندگان از خدمات ارایه شده در بخش های فوریت پزشکی مراکز آموزشی – درمانی تابعه دانشگاه علوم پزشکی قزوین انجام شد.مواد و روش ها: این مطالعه مقطعی در اردیبهشت و خرداد ماه ۱۳۷۹ در بخش فوریت های پزشکی بیمارستان های بوعلی سینا، قدس، کوثر و شهید رجایی انجام شد. ۹۹۳ نفر از افرادی که به علل مختلف نیاز به خدمات درمانی فوری داشتند و به این بخش مراجعه کرده بودند از طریق پرسش نامه مورد بررسی قرار گرفتند.یافته ها: در مجموع ۹۸.۴% مراجعه کنندگان به بخش های اورژانس از خدمات ارایه شده دراین مراکز راضی بودند.بیشترین میزان رضایت از نحوه ارایه خدمات تخصصی توسط پزشکان و پرستاران و کمترین میزان رضایت از امکانات و هزینه ها بود.نتیجه گیری: میزان رضایت مراجعه کنندگان به بخش های مختلف فوریت های پزشکی در بیمارستان های وابسته به دانشگاه علوم پزشکی قزوین در حد قابل قبولی بود.
کلید واژه: رضایت، بیمار، بخش فوریت ها
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.