مقاله بررسی اثر بخشی آموزش پیشگیری از روابط آسیب زا بر نگرش دانش آموزان متوسطه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی اثر بخشی آموزش پیشگیری از روابط آسیب زا بر نگرش دانش آموزان متوسطه دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی اثر بخشی آموزش پیشگیری از روابط آسیب زا بر نگرش دانش آموزان متوسطه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی اثر بخشی آموزش پیشگیری از روابط آسیب زا بر نگرش دانش آموزان متوسطه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی اثر بخشی آموزش پیشگیری از روابط آسیب زا بر نگرش دانش آموزان متوسطه :

مقاله بررسی اثر بخشی آموزش پیشگیری از روابط آسیب زا بر نگرش دانش آموزان متوسطه که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در پاییز و زمستان ۱۳۸۸ در مطالعات آموزش و یادگیری (علوم اجتماعی و انسانی دانشگاه شیراز) از صفحه ۱۰۱ تا ۱۱۵ منتشر شده است.
نام: بررسی اثر بخشی آموزش پیشگیری از روابط آسیب زا بر نگرش دانش آموزان متوسطه
این مقاله دارای ۱۵ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله آموزش
مقاله پیشگیری
مقاله روابط آسیب زا
مقاله نگرش

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
هدف از این پژوهش، تعیین تاثیر آموزش پیشگیری از روابط آسیب زا بر نگرش دانش آموزان دختر و پسر مدارس متوسطه شاهین شهر، نسبت به روابط دختر و پسر می باشد. بدین منظور، پژوهشی در قالب یک طرح پژوهشی نیمه تجربی، از نوع دو گروهی همراه با پیش آزمون، پس آزمون و پیگیری یک ماهه، انجام گرفت. جامعه آماری شامل، کلیه دانش آموزان پایه اول و دوم دوره متوسطه شاخه نظری شاهین شهر بود. نمونه آماری شامل ۲۹۵ دانش آموز بود که به شیوه نمونه گیری تصادفی خوشه ای بر مبنای کلاس انتخاب شد و به طور تصادفی در دو گروه آزمایش (۱۴۴ دانش آموز) و گروه گواه (۱۵۱ دانش آموز) گمارده شدند. ابزار مورد استفاده، پرسشنامه محقق ساخته «نگرش نسبت به روابط دختر و پسر» با ۴۱ گویه بود. پایایی پرسشنامه با استفاده از آلفای کرونباخ ۰۹۲ محاسبه گردید. نتایج تحلیل کوواریانس دو راهه با کنترل نمرات پیش آزمون، نشان داد در مجموع آموزش پیشگیری از روابط آسیب زا باعث تغییر نگرش در دانش آموزان در مرحله پس آزمون و پیگیری شد. سایر نتایج نشان داد که بین نگرش دانش آموزان دختر و پسر نسبت به روابط آسیب زا در مرحله پس آزمون، تفاوت معناداری وجود دارد. این، در مرحله پیگیری معنادار نبود. اثر متقابل جنسیت و عضویت گروهی نیز، بر نگرش نسبت به روابط آسیب زا معنادار نبود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.