سنجش میزان انگیزش به کار و عوامل موثر بر آن (مورد جوانان و زنان روستایی روستاهای استان آذربایجان شرقی)


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 سنجش میزان انگیزش به کار و عوامل موثر بر آن (مورد جوانان و زنان روستایی روستاهای استان آذربایجان شرقی) دارای ۳۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد سنجش میزان انگیزش به کار و عوامل موثر بر آن (مورد جوانان و زنان روستایی روستاهای استان آذربایجان شرقی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی سنجش میزان انگیزش به کار و عوامل موثر بر آن (مورد جوانان و زنان روستایی روستاهای استان آذربایجان شرقی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن سنجش میزان انگیزش به کار و عوامل موثر بر آن (مورد جوانان و زنان روستایی روستاهای استان آذربایجان شرقی) :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مجله جامعه شناسی ایران

تعداد صفحات :۳۳

مقاله حاضر بر اساس بخشی از اطلاعات مأخوذ از پیمایش جوانان و زنان روستایی در روستاهای استان آذربایجان شرقی تنظیم یافته است جامعه آماری را ۱۱۷۹۸ خانوار روستایی ساکن در ۶۰ روستای استان آذربایجان شرقی تشکیل می دهد. بر اساس قواعد تعیین حجم نمونه ۲۴۰ نفر از جوانان و زنان روستایی به طریق نمونه گیری طبقه ای با دقت احتمالی مطلوب ۵% (d = 0.05) و ضریب اطمینان ۹۵ درصد انتخاب شده اند. نتایج حاصل از آزمون فرضیات تحقیق و نیکویی برازش مدل تحلیلی نشان می دهد:- میزان انگیزش به کار بر حسب گروه های سنی آزمودنی ها تغییر می کند.- با افزایش میزان آنومی (بی هنجاری اجتماعی)، انگیزش به کار در آزمودنی ها کاهش می یابد.- انگیزش به کار با افزایش نیاز به موفقیت (N-Ach) در آزمودنی ها افزایش می یابد.- میان انگیزش به کار و جنسیت رابطه معنی داری به دست نیامد. بدین ترتیب انگیزش به کار بر حسب جنسیت تغییر نمی کند.- میزان انگیزش به کار بر حسب وضعیت اجتماعی- اقتصادی (SES) پاسخگویان تغییر می کند.- میزان انگیزش به کار با افزایش انگیزه اقتصادی در آنان افزایش می یابد.- احساس خوداثربخشی همخوانی معناداری با انگیزش به کار نشان می دهد.با توجه به نیکویی برازش مدل تحلیلی از طریق کاربرد رگرسیون چندگانه و تحلیل مسیر نتایج حاصل نشان می دهد که بر حسب ارزش بتا (Beta) متغیرهای نیاز به موفقیت، انگیزه اقتصادی، فردگرایی، آرزوها و ترجیحات شغلی، وضعیت اجتماعی- اقتصادی، رضایت از زندگی، آنومی اجتماعی و التزام به کار به عنوان تعیین کننده ترین عوامل تاثیر گذار بر انگیزش به کار مطرح اند.

کلید واژه: انگیزش به کار، آنومی، نیاز به موفقیت، انگیزه اقتصادی، آرزوی شغلی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.