طراحی و تبیین مدل قدرت بازاریابی حسی بر رفتار خرید و وفاداری مشتری به نام و نشان تجاری (مورد مطالعه :شرکت گروه صنعتی پلیمر تهران)


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 طراحی و تبیین مدل قدرت بازاریابی حسی بر رفتار خرید و وفاداری مشتری به نام و نشان تجاری (مورد مطالعه :شرکت گروه صنعتی پلیمر تهران) دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد طراحی و تبیین مدل قدرت بازاریابی حسی بر رفتار خرید و وفاداری مشتری به نام و نشان تجاری (مورد مطالعه :شرکت گروه صنعتی پلیمر تهران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی طراحی و تبیین مدل قدرت بازاریابی حسی بر رفتار خرید و وفاداری مشتری به نام و نشان تجاری (مورد مطالعه :شرکت گروه صنعتی پلیمر تهران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن طراحی و تبیین مدل قدرت بازاریابی حسی بر رفتار خرید و وفاداری مشتری به نام و نشان تجاری (مورد مطالعه :شرکت گروه صنعتی پلیمر تهران) :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

امروزه با شدت گرفتن رقابت در بازارها، فروشندگان با ایجاد تمایز صرف در نمای بیرونی فروشگاه های خود، تغییر سیستم قیمت گذاری و حتی تنوع محصول قابل ارایه در فضای فروشگاه، نمی توانند فروشگاهی رقابتی و موفق در عرصه بازار داشته باشند .این مسیله بازاررا به سمت مفهومی تازه از بازاریابی رهنمون ساخته است که از آن تحت عنوان بازاریابی حسی یاد می شود. در این تحقیق روش پژوهش ازنظرهدف، کاربردی وازنظرروش توصیفی- پیمایشی است. جامعه آماری این تحقیق را خریداران شرکت پلیمر تهران در شهرتهران تشکیل می دهند، که تعداد آن ها ۳۸۴نفرمی باشد. برای جمع آوری داده ها از پرسشنامه استفاده شده است برای ارزیابی پرسشنامه از مقیاس لیکرت پنج گزینه ای روی پیوستار کاملا موافقم تا کاملا مخالفم، استفاده شده پایایی پرسشنامه پژوهش در هریک از مولفه ها از طریق آلفای کرونباخ بررسی گردید ودرهمه موارد درسطح مناسبی مورد تایید قرارگرفت. به منظورتعیین روایی پرسشنامه از نظرات اساتید و خبرگان استفاده شده است. در این پژوهش جهت تجزیه و تحلیل داده های بدست آمده از آزمون های همبستگی و روش معادلات ساختاری استفاده گردیده است. برای تحلیل داده ها از نرم افزارهایSPSS وLISREL استفاده شده است. در بررسی فرضیه اول تحقیق مشخص گردید که بازاریابی حسی بر شاخص رفتار خرید تاثیر دارد.در فرضیه دوم نیز شاخص بازاریابی حسی بر وفاداری مشتری تاثیر گذار است. در فرضیه سوم عوامل بوم شناختی خریدار شامل سن ، جنس، تحصیلات و درآمد خریدار به عنوان تعدیلگر در رابطه بین شاخص رفتار خرید بر وفاداری مشتری اثر گذار است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.