بررسی نگرش دانشجویان در مورد ویژگی های استاد اثر بخش و رابطه آن با سبک یادگیری دانشجویان دانشگاه آزاد واحد ارومیه


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی نگرش دانشجویان در مورد ویژگی های استاد اثر بخش و رابطه آن با سبک یادگیری دانشجویان دانشگاه آزاد واحد ارومیه دارای ۲۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی نگرش دانشجویان در مورد ویژگی های استاد اثر بخش و رابطه آن با سبک یادگیری دانشجویان دانشگاه آزاد واحد ارومیه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نگرش دانشجویان در مورد ویژگی های استاد اثر بخش و رابطه آن با سبک یادگیری دانشجویان دانشگاه آزاد واحد ارومیه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی نگرش دانشجویان در مورد ویژگی های استاد اثر بخش و رابطه آن با سبک یادگیری دانشجویان دانشگاه آزاد واحد ارومیه :

تعداد صفحات :۲۸

چکیده مقاله:

هدف این پژوهش بررسی نگرش دانشجویان در مورد ویژگی های استاد اثر بخش و رابطه آن با سبک یادگیری دانشجویان دانشگاه آزادواحد ارومیه است. این پژوهش از نظرهدف کاربردی و از نظر میزان کنترل محقق بر متغیرهای تحقیق، غیرآزمایشی است و روش پژوهشتوصیفی از نوع همبستگی است. جامعه آماری پژوهش کلیه دانشجویان کارشناسی دانشگاه آزاد ارومیه به تعداد ۱۴۸۲۵ نفر بود. حجمنمونه آماری دانشجویان با استفاده از نمونه گیری تصادفی طبقه ای ۳۷۵ نفر برآورد شد. ابزارهای مورد استفاده در این پژوهش، پرسشنامهتدریس اثر بخش توسط عربشاهی و قادری (۱۳۷۹) و پرسشنامه سبک یادگیری کلب (۱۹۸۴) است. برای تجزیه و تحلیل داده ها ازآزمون تحلیل واریانس یک راهه و آزمون تعقیبی استفاده شد. نتایج نشان داد بین ویژگی های حرفه ای استاد ، ویژگی های شخصی استاد وویژگی های تحریک به یادگیری و مطالعه مستقل از نظر دانشجویان با سبک های یادگیری (انطباق یابنده، همگرا، واگرا و جذب کننده)آنان ارتباط وجود دارد. ۳۷ درصد دانشجویان بر این باورند که اثر بخشی استاد پایین، ۳۲ درصد معتقدند که اساتید اثر بخشی متوسطدارند و نگرش ۱۰ درصد دانشجویان به اثر بخشی استاد، خیلی پایین و نگرش ۲۱ درصد از دانشجویان به اثربخشی بالا است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.