بررسی و مقایسه تاثیر پارامترهای بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان بانکها


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی و مقایسه تاثیر پارامترهای بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان بانکها دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی و مقایسه تاثیر پارامترهای بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان بانکها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی و مقایسه تاثیر پارامترهای بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان بانکها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی و مقایسه تاثیر پارامترهای بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان بانکها :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

شدت رقابت در بازارها و درک اهمیت حفظ مشتریان برای سازمان ها موجب شده است آنها به تدریج به سمت ایجاد و حفظ روابط بلند مدت با مشتریان قدم بردارند وطبق نظر محققان، بازاریابی رابطه مند مناسب ترین گزینه برای تحقق این امر می باشد.با توجه به اهمیت این رویکرد برای سازمانهای امروزی،این پژوهش ارتباط پارامترهای بازاریابی رابطه منداز جمله اعتماد،تعهد،ارتباطات،مدیریت تعارض رابر وفاداری مشتریان و میزان توفیق بانک در زمینه ایجاد هر یک از این متغیر ها،مورد بررسی قرار داده است.تحقیق حاضر یک مطالعه توصیفی است که به روش پیمایشی انجام شده است.جامعه آماری این تحقیق ۳۸۴ نفر از مشتریان یک بانک دولتی(ملی)و یک بانک خصوصی (سامان)در شهرستان اردبیل می باشد.ابزار گردآوری داده ها پرسشنامه بوده و داده ها با ضریب همبستگی پیرسون مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است.نتایج تحقیق نشان می دهد که در بانک دولتی و خصوصی چهار پارامتر بازاریابی رابطه مند تاثیر مثبت و معنا داری بر وفاداری مشتریان داشته است.امامیزان توفیق بانک خصوصی(سامان) نسبت به متغیر های پژوهش در مقایسه با بانک دولتی (ملی) بهتر می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.