بررسی مولفه های اجتماعی و فرهنگی موثر بر تجمل گرایی زنان شهر گرگان


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی مولفه های اجتماعی و فرهنگی موثر بر تجمل گرایی زنان شهر گرگان دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی مولفه های اجتماعی و فرهنگی موثر بر تجمل گرایی زنان شهر گرگان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی مولفه های اجتماعی و فرهنگی موثر بر تجمل گرایی زنان شهر گرگان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی مولفه های اجتماعی و فرهنگی موثر بر تجمل گرایی زنان شهر گرگان :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

هدف اصلی پ ژوهش این است که به عوامل اجتماعی و فرهنگی موثر بر تجمل گرایی زنان پرداخته شود. جامعه آماری آن کلیه زنان۱۹-۴۹ ساله شهر گرگان می باشد. برای برآورد حجم نمونه از فرمول کوکران استفاده شده که شامل ۳۸۳ نفر می باشد و روش نمونه گیری، خوشه ای دومرحله ای است که اطلاعات لازم ازآنها استخراج شده است. برای تعیین اعتبار و روایی تحقیق از روش صوری و برای تعیین پایایی پرسشنامه باتوجه به نوع سوالات و گویه ها مناسب ترین روش آلفای کرونباخ تشخیص داده شده است.برای تجزیه وتحلیل اطلاعات از نرم افزار spss.20 استفاده شده و نتایجی که با استفاده از ضریب همبستگی پیرسون به دست آمده نشان داد که بین خودنمایی چشم و هم چشمی، گرایش به رسانه های بیگانه و گرایش زنان به تجمل گرایی رابطه معناداری وجود دارد و این رابطه مستقیم و مثبت است. اعتقادات مذهبی و استفاده از رسانه های جمعی تاثیری درگرایش زنان به تجمل گرایی ندارد و همچنین نتایجی که با استفاده از رگرسیون چندمتغیره به دست آمد نشان می دهد که نقش خودنمایی در گرایش زنان به وسایل تجملی بیشتر از چشم و هم چشمی است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.