مقایسه متغیرهای شناختی انگیزشی دانشآموزان ورزشکار و غیرورزشکار دوره اول متوسطه شهر کرمانشاه


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقایسه متغیرهای شناختی انگیزشی دانشآموزان ورزشکار و غیرورزشکار دوره اول متوسطه شهر کرمانشاه دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقایسه متغیرهای شناختی انگیزشی دانشآموزان ورزشکار و غیرورزشکار دوره اول متوسطه شهر کرمانشاه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه متغیرهای شناختی انگیزشی دانشآموزان ورزشکار و غیرورزشکار دوره اول متوسطه شهر کرمانشاه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقایسه متغیرهای شناختی انگیزشی دانشآموزان ورزشکار و غیرورزشکار دوره اول متوسطه شهر کرمانشاه :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

هدف کلی پژوهش حاضر مقایسه متغیرهای شناختی انگیزشی دانش آموزان ورزشکار و غیرورزشکار دوره اول متوسطه میباشد، که شامل متغیرهایی از قبیل اهداف پیشرفت، باورهای هوشی، ارزش تکلیف و تلاش مورد ارزیابی قرار گرفت. جامعه آماری این پژوهش شامل کلیه دانش آموزان دوره اول متوسطه نواحی سه گانه آموزش و پرورش شهر کرمانشاه در سال تحصیلی ۱۳۹۵-۱۳۹۴ که تعداد آن ها ( ۷۰۲۷۶ = N ( نفر می باشد. نمونه آ ماری بر اساس فرمول کوکران و بر حسب جنس، و گروه (ورز شکار ۱۹۰نفر و غیر ورز شکار ۱۹۰نفر) که از طریق نمونهگیری ت صادفی طبقه ای ن سبتی انتخاب شده اند (۳۸۰ =n (نفر میبا شد، ابزارسنجش این پژوهش۳ پرسشنامه استاندارد الف – اهداف پیشرفت، میدلتن و میگلی (۱۹۹۷ (ب- باورهای هوشی و تلاش از پرسشنامه استاندارد دوپی رات و مارین ( ۲۰۰۵ج- ارزش تکلیف از پرسشنامه استاندارد پنتریچ و همکاران ( ۱۹۹۱ (استفاده گردید. و ضریب پایایی کلی پر س شنامه ۸/۰= میبا شد. جهت تجزیه و تحلیل داده ها از ب سته نرم افزار SPSS ن سخه ۱۵ ،و بهرهگیری از آمار توصیفی، مثل درصد فراوانی، میانگین، جدول توزیع فراوانی، نمودار و آمار استنباطی T مقایسه میانگینهای دو گروه مستقل استفاده شد. و نتایج حا صل ن شان داد که: دانش آموزان ورز شکار و غیرورز شکار در اهداف پی شرفت، باورهای هو شی، ارزش تکلیف و تلاش با یکدیگر تفاوت معنیداری دارند و اهداف پیشرفت،باورهای هوشی،ارزش تکلیف وتلاش دانش آموزان ورزشکار بیشتر از دانش آموزان غیرورز شکار ا ست. دانش آموزان ورز شکار دختر و پ سر در اهداف پی شرفت، باورهای هو شی، ارزش تکلیف و تلاش با یکدیگر تفاوت معنیداری ندارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.