تحلیل عوامل موثر بر نگرش نسبت به نام تجاری سبز و قصد خرید سبز
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تحلیل عوامل موثر بر نگرش نسبت به نام تجاری سبز و قصد خرید سبز دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تحلیل عوامل موثر بر نگرش نسبت به نام تجاری سبز و قصد خرید سبز کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل عوامل موثر بر نگرش نسبت به نام تجاری سبز و قصد خرید سبز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تحلیل عوامل موثر بر نگرش نسبت به نام تجاری سبز و قصد خرید سبز :
تعداد صفحات :۲۰
چکیده مقاله:
همزمان با افزایش اهمیت مسایل زیست محیطی و مفهوم مسیولیت اجتماعی در میان مصرف کنندگان، شناخت عوامل موثر بر نگرش و قصد خرید محصولات سبز توسط مصرف کنندگان ضروری به نظر می رسد. با توجه به این که قصد خرید به عنوان یک پیش بینی کننده خوب رفتار شناخته می شود، هدف این پژوهش تحلیل نقش عوامل موثر بر نگرش نسبت به نام تجاری سبز و قصد خرید سبز می باشد. داده های مورد نیاز پژوهش از طریق توزیع پرسشنامه ای ساختار یافته میان نمونه ای ۳۶۳ نفری از دانشجویان شهر رشت جمع آوری گردیده و با استفاده از تکنیک مدل یابی معادلات ساختاری و نرم افزار SPSS19 ،Smart PLS3 تحلیل شدند. نتایج بررسی فرضیه ها پژوهش نشان می دهد به ترتیب جایگاه یابی محصولات سبز بر دانش از نام تجاری سبز، نگرش نسبت به محصولات سبز بر قصد خرید سبز، دانش از نام تجاری سبز بر نگرش نسبت به محصولات سبز و جایگاه یابی محصولات سبز بر نگرش نسبت به محصولات سبز موثر هستند. همچنین دانش از نام تجاری سبز و نگرش نسبت به نام تجاری سبز نقش میانجی بین جایگاه یابی نام تجاری سبز و قصد خرید سبز دارند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.