شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر آمادگی برای مقابله با بحران در مدارس با استفاده از FAHP
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر آمادگی برای مقابله با بحران در مدارس با استفاده از FAHP دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر آمادگی برای مقابله با بحران در مدارس با استفاده از FAHP کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر آمادگی برای مقابله با بحران در مدارس با استفاده از FAHP،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر آمادگی برای مقابله با بحران در مدارس با استفاده از FAHP :
تعداد صفحات :۱۶
چکیده مقاله:
با توجه به احتمال وقوع خطرات دایمی و بحران های طبیعی مثل طوفان و زلزله و به دنبال آن، خسارت مالی و جانی سنگینی که برجای می گذارند و با توجه به فراوانی جمعیت جوان شاغل به تحصیل در مدارس و زلزله خیز بودن کشور ایران، لزوم مدیریت بحران در مدارس بیش از پیش مشخص می گردد. بنابراین مدیران مدرس باید پیوسته آماده رویا رویی با بحران ها باشند و برای مدیریت بحران ها آمادگی لازم را کسب نمایند. هدف این مقاله شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر آمادگی برای مقابله با بحران های طبیعی در مدارس با روش FAHP می باشد. در این تحقیق ابتدا با استفاده از تکنیک دلفی و با توجه به نظرات خبرگان، معیارها و زیر معیارهای مربوطه رتبه بندی می گردد. نتایج نشان میدهد که مهم ترین عوامل موثر برای آمادگی برای مقابله با بحران در مدارس به ترتیب ایمن سازی، رعایت استانداردهای اولیه و کمیته سازی می باشند. این رتبه بندی به تصمیم گیری مدیران در جهت اولویت ایمن سازی مدارس این ناحیه کمک شایانی می نماید.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.