تحلیل رویکرد بازارمحوری و خدمت دهی به مشتری


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحلیل رویکرد بازارمحوری و خدمت دهی به مشتری دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحلیل رویکرد بازارمحوری و خدمت دهی به مشتری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل رویکرد بازارمحوری و خدمت دهی به مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحلیل رویکرد بازارمحوری و خدمت دهی به مشتری :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

در این مقاله ضمن تشریح مفهوم بازار محوی و ارزش مشتری به ابعاد مختلف آن از دیدگاه نظری پرداخته شده است. استراتژی بازار محوری یکی از مهمترین عوامل اثرگذار بر عملکرد بازار شرکت ها ارایه شده است. امروزه اکثر شرکت هایی که در محیط رقابتی در حال فعالیت هستند با تغییرات روزمره بسیاری از جانب رقبای خود روبرو می شوند که این تغییرات در ساختار بازار و نیز ماهیت رقابتی آنها تاثیر شگرفی داشته است. مدیران امروز به درستی اهمیت تمرکز بر مشتریان را جهت رشد سازمان و رقابت درک کرده اند. در هرحال مشتری محوری و تلاش در جلب رضایت مشتریان اکنون یک باور فراگیر شده است و سازمان های بسیاری در عرصه عمل از این رویکرد سود می جویند. سازمان های معدودی هستند که به وسیله روش ها، محصولات و خدمات نوین و از طریق تغییرات گسترده و جامع، به تمرکز عمیق بر مشتریان دست می یابند. روندهایی که اساسا غیرقابل تقلید نیز می باشند و برای هر سازمانی منحصر به فرد است. هدف مقاله حاضر ارایه ی مدلی برای مصرف کنندگان در بازار حتی در صنایع خرده فروشی، بنگاه و مصرف کننده و آشنایی با تیوری بازار محوری به عنوان یک استراتژی رقابتی است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.