تاملی بر بازاریابی در عصر پست مدرن
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تاملی بر بازاریابی در عصر پست مدرن دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تاملی بر بازاریابی در عصر پست مدرن کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاملی بر بازاریابی در عصر پست مدرن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تاملی بر بازاریابی در عصر پست مدرن :
تعداد صفحات :۱۳
چکیده مقاله:
در عصر امروز به دلیل پیشرفت سریع تکنولوژی، جهانی شدن و ا نقلاب در فرهنگ و تفکر اجتماعی انسان ها، بازاریابی مدرن و سنتی دچار چالش های فراوانی شده و با کاهش رشد، پراکندگی و رقابت شدید بازار و همچنین افزایش هزینه بازاریابی، تحول در بازاریابی امری گریز ناپذیر تصور می شود. در این مقاله، ضمن تعریف مفاهیم مدرنیسم و پست مدرنیسم، چالش هایی که بازاریابی مدرن در عصر پست مدرنیسم با آنها مواجه شده است بررسی و مفاهیم بنیادین این فلسفه جدید مورد بحث قرار می گیرد. تفاوت های اساسی بین بازاریابی در عصر مدرن و پست مدرن مورد مداقه قرار می گیرد و در نهایت روندهای جدید بازاریابی و نیز مفاهیم جدیدی که در این عصر و بر اساس مفاهیم و مبانی فلسفی پست مدرن ظهور نموده اند می توانند راه گشایی برای سازمان ها و شرکت ها باشند. چه بسا شرکت هایی که با یک تبلیغ ساده و با کمترین صدا و رنگ توانستند بیشترین سود را از آن خود کنند. با این تفاسیر می توان گفت تبلیغات و در راس آن رسانه می تواند نقش تاثیرگذاری در بازار پست مدرنیسم ایفا نماید.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.