ارزیابی بنیان های بازاریابی رابطه مند بر ارزش ویژه برنددرحوزه بانک


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی بنیان های بازاریابی رابطه مند بر ارزش ویژه برنددرحوزه بانک دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی بنیان های بازاریابی رابطه مند بر ارزش ویژه برنددرحوزه بانک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی بنیان های بازاریابی رابطه مند بر ارزش ویژه برنددرحوزه بانک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی بنیان های بازاریابی رابطه مند بر ارزش ویژه برنددرحوزه بانک :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

یکی از مشهورترین و مهم ترین مفاهیم بازاریابی که امروزه به طور گسترده توسط محققان و صاحبنظران بازاریابی مورد بحث قرار می گیرد، ارزش ویژه برند است. که از دلایل مهم این شهرت، نقش استراتژیک و مهم ارزش ویژه برند در تصمیمات مدیریتی و ایجاد مزیت رقابتی برای سازمان ها و مشتریان آن ها می باشد. ارزش ویژه برند، سازمان ها را قادر می سازد که علاوه بر حفظ سهم بازار خود، مبلغ بیشتری را نیز در ازای برند خود مطالبه نمایند . هدف کلی تحقیق حاضر بررسی تاثیر بنیان های بازاریابی رابطه مند بر ارزش ویژه برند بانک می باشد. برای این منظور بنیان های بازاریابی رابطه مند بر اساس نظریه مورگان و هانت در چهار بعد؛ . اعتماد، . تعهد، . ارتباطات، . مدیریت تعارض و نظریه ارزش ویژه برند بر اساس نظریه دیوید آکر در نظر گرفته شد .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.