بررسی تاثیر تجربیات مشتری بر قصد خرید آنان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی تاثیر تجربیات مشتری بر قصد خرید آنان دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی تاثیر تجربیات مشتری بر قصد خرید آنان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر تجربیات مشتری بر قصد خرید آنان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی تاثیر تجربیات مشتری بر قصد خرید آنان :
تعداد صفحات :۱۴
چکیده مقاله:
هدف از این تحقیق بررسی تاثیر تجربیات مشتری بر قصد خرید آنان در فروشگاههای تعاونی دولتی شهرستان بهبهان می باشد. تحقیق حاضر از نظر هدف، تحقیقی کاربردی است.همچنین میتوان تحقیق حاضر را از نظر ماهیت در دسته تحقیقات علی قرار داد. جامعه آماری مورد مطالعه در این تحقیق، مشتریان فروشگاه های تعاونی دولتی شهرستان بهبهان می باشد. حجم جامعه نا محدود میباشد. حجم نمونه ۳۸۴ نفر تعیین شد. جهت جمع اوری داده ها از پرسشنامه استاندارد ۵ سوالی قصد خرید لیایو (۲۰۱۲ ،(پرسشنامه استاندارد ۴سوالیتجربه حسی و پرسشنامه استاندارد ۳ سوالی تجربه عاطفی و پرسشنامه استاندارد ۴ سوالی تجربه اجتماعی از اشمیت(۱۹۹۹ (استفاده شدهاست.نتایج نشان داد که بین تجربه حسی و قصد خرید بواسطه متغیر میانجی تجربه عاطفی رابطه مثبت و معنی داری وجود دارد. بین تجربه عاطفی و قصد خرید بواسطه متغیر میانجی تجربه اجتماعی رابطه مثبت و معنی داری وجود دارد. و در نهایت رایطه بین تجربه حسی و قصد خرید بواسطه متغیر میانجی تجربه اجتماعی مورد تایید نمی باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.