بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر عملکرد سازمانی کارکنان بانک ملت شهر نیشابور (با در نظرگرفتن نقش میانجی متغیر های رضایت شغلی، بازاریابی رابطه ای، مشتری گرایی)


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر عملکرد سازمانی کارکنان بانک ملت شهر نیشابور (با در نظرگرفتن نقش میانجی متغیر های رضایت شغلی، بازاریابی رابطه ای، مشتری گرایی) دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر عملکرد سازمانی کارکنان بانک ملت شهر نیشابور (با در نظرگرفتن نقش میانجی متغیر های رضایت شغلی، بازاریابی رابطه ای، مشتری گرایی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر عملکرد سازمانی کارکنان بانک ملت شهر نیشابور (با در نظرگرفتن نقش میانجی متغیر های رضایت شغلی، بازاریابی رابطه ای، مشتری گرایی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر عملکرد سازمانی کارکنان بانک ملت شهر نیشابور (با در نظرگرفتن نقش میانجی متغیر های رضایت شغلی، بازاریابی رابطه ای، مشتری گرایی) :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

بازاریابی داخلی از جمله مباحث مهم بازارایابی است که حدود ۳۰ سال قبل به عنوان شیوه ای برای حل مسایل و مشکلات مربوط به کارکنان سازمانها و ارایه خدمات با کیفیت به آنان توسط بری ( ۱۹۸۱ ( مطرح گردید. مفهوم بازاریابی داخلی عبارت است ازجذب، توسعه، انگیزش، و تداوم کیفیت کارکنان از طریق شغل به عنوان یک محصول و ارضای نیازمندیهای آنها. به همین ترتیب مقالهحاضر با هدف بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر عملکرد سازمانی با در نظر گرفتن نقش میانجی متغیر های رضایت شغلی،بازاریابی رابطه ای، مشتری گرایی انجام شده است. جامعه آماری پژوهش متشکل از تمامی کارکنان بانک ملت شهرنیشابور به تعداد ۷۵ نفر می باشد. پس ازتایید اعتبار و پایایی پرسشنامه، سوالات توزیع و اطلاعات موردنظر جمع آوری و در نرم افزار آماری spss مورد بررسی قرار گرفت. یافتههای پژوهش نشان از آن دارد که بازاریابی داخلی بواسطه متغیرهای رضایت شغلی، مشتری مداری و در نهایت بازاریابی رابطه ای اثر مستقیم و تعیین کننده ای بر عملکرد سازمانی کارکنان بانک ملت دارد. بنابراین افزایش رضایت شغلی کارکنان، انگیزش و ارتقای کمی وکیفی خدمات بانک ملت، بهبود مستمر ارایه خدمات به مشتریان و بالابردن سطح کیفیت کار به عنوان یک خدمت و مشارکت آنها در انجامفرایندها به کمک مدیریت، سازمان را در جهت ارایه سطح بالای کیفیت خدمات رهنمون می سازد که در نتیجه افزایش سطح عملکرد سازمانی را در میان مشتریان بانک ملت شهرنیشابور، به همراه خواهد داشت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.