طراحی و تبیین مدل درگیرسازی مخاطب مبتنی بر بازیوارسازی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 طراحی و تبیین مدل درگیرسازی مخاطب مبتنی بر بازیوارسازی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد طراحی و تبیین مدل درگیرسازی مخاطب مبتنی بر بازیوارسازی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی طراحی و تبیین مدل درگیرسازی مخاطب مبتنی بر بازیوارسازی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن طراحی و تبیین مدل درگیرسازی مخاطب مبتنی بر بازیوارسازی :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

با گسترش روز افزون برنامههای تلفن همراه ۱ ، جذب و نگهداشت مخاطب همواره یکی از دغدههای اساسی توسعه دهندگان وناشران این برنامه ها بوده است. آنان برای درگیرسازی ۲ مخاطب از ابزارهای متفاوتی بهره میگیرند. بازی وارسازی ۳ یکی ازاین روشهاست که ریشه در انگیزاننده ها و محرک های طبیعی و مصنوعی رفتار ادمی داشته و امکان استفاده از ابزار و المانهای بازیها را در اختیار طراحان قرار میدهد تا ارتباط تنگاتنگی با مخاطب ایجاد کنند. پژوهش حاضر به بررسی چگونگیتاثیر بازیوارسازی بر درگیرسازی مخاطب در استفاده از برنامههای تلفن همراه میپردازد. بدین منظور نقش طراحی بازیگون ۴ ،تچان ۵ و کاربر ۶ به عنوان مهمترین اجزای بازیوارسازی بر درگیرسازی مورد مطالعه قرار گرفته است. حس لذت و سرخوشی ادراک شده بواسطه کاربر متغیر میانجی در چگونگی تاثیر بازیوارسازی بر درگیرسازی میباشد. به عبارت دیگر طراحیبازیگون، تچان و کاربر بر لذت و سرخوشی ادراک شده تاثیر میگذارند و درگیرسازی مخاطب از لذت و سرخوشی ادراک شدهتاثیر میپذیرد. به منظور انجام پژوهش مدلی مفهومی توسط محقق پیشنهاد گردید، سپس با استفاده از ابزار پرسشنامه و روش مدل سازی معادلات ساختاری مورد آزمون قرار گرفت

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.