شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر رضایت مشتریان با استفاده از تکنیک ریاضی ویکور (مورد مطالعه شعب بانک توسعه تعاون تهران)


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر رضایت مشتریان با استفاده از تکنیک ریاضی ویکور (مورد مطالعه شعب بانک توسعه تعاون تهران) دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر رضایت مشتریان با استفاده از تکنیک ریاضی ویکور (مورد مطالعه شعب بانک توسعه تعاون تهران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر رضایت مشتریان با استفاده از تکنیک ریاضی ویکور (مورد مطالعه شعب بانک توسعه تعاون تهران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر رضایت مشتریان با استفاده از تکنیک ریاضی ویکور (مورد مطالعه شعب بانک توسعه تعاون تهران) :

تعداد صفحات :۲۷

چکیده مقاله:

با توجه به فعالیت تعداد زیاد بانک ها و موسسات اعتباری در سطح کشور وفضای رقابتی پیچیده حاکم برآن ،آگاهی از ترجیحات و انتظارات مشتریان کلید موفقیت و پایداری حیات هربانک می باشد. این پژوهش باهدفشناسایی و رتبه بندی عوامل اثربخش بر رضایت مشتریان شعب بانک توسعه تعاون شهر تهران از مدل استاندارد میشرا ( ۲۰۰۷ ) انجام گرفته است جهت دستیابی به اهداف پژوهش ۴۰۰ نفر از مشتریان بانک توسعه تعاون در سطح شهر تهران بطور تصادفی ساده انتخاب و از آنها نظر سنجی شد که تعداد ۳۸۴ نفر پاسخ دادند. ابزار گردآوری داده ها، پرسشنامه و جهت تحلیل داده ها در سطح آمار توصیفی از توزیع فراوانی متغیرها، میانگین و در سطح آمار استنباطی از آزمون های آماری از جمله آزمون t، آزمون مقایسه ای AHP، مدل ریاضی ویکور استفاده شده است. که در این خصوص با استفاده از مدل میشرا عوامل (دسترسی، پاسخگویی، چشم انداز، انعطاف پذیری در استفاده از خدمات، فرآیند موثر، حفظ و مراقبت، صلاحیت، پیشرفت در خدمات بر رضایت مشتریان ، قابلیت اطمینان و اثربخشی هزینه) به عنوان عوامل موثر شناسایی و با استفاده از مدل سلسله مراتبی زوجی و مدل ویکور اولویت یندی عوامل موثر و تعیین بهترین عامل اثر بخش بر رضایتمندی مشتریان تعیین گردید. که با استفاده از مدل سلسله مراتبی زوجی و با توجه به نظرات گرفته شده از خبرگان ،آینده روشن و مثبت بانک با وزن نهایی ۰.۰۸۳۸ در اولویت اول قرار دارد و امکان آگاهی درهر زمان از وضعیت موجودی وگردش حساب در بانک و سرعت اطلاع رسانی ازطریق پیامک درخصوص عملیات حواله جات وچکاوک در درجه اولویت های بعدی می باشد و براساس محاسبات ویکور، بهترین عامل اثر بخش بر رضایتمندی مشریان گزینه اول، کارآمدی هزینه می باشد، دیدگاه در رتبه دوم و اعتمادپذیری در رتبه سوم این رتبه بندی قرار می گیرد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.