بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد تجاری مطالعه موردی : بانک تجارت شهرستان اردبیل


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد تجاری مطالعه موردی : بانک تجارت شهرستان اردبیل دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد تجاری مطالعه موردی : بانک تجارت شهرستان اردبیل  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد تجاری مطالعه موردی : بانک تجارت شهرستان اردبیل،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد تجاری مطالعه موردی : بانک تجارت شهرستان اردبیل :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

هدف از تحقیق حاضر بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد تجاری مطالعه موردی : بانک تجارت شهرستان اردبیل می باشد. از لحاظ هدف تحقیق از نوع کاربردی، از لحاظ نوع روش ، توصیفی و همبستگی میباشد.جامعه آماری اینپژوهش شامل کلیه کارکنان بانک تجارت شهرستان اردبیل است که تعداد آنها برابر ۲۱۵ نفر می باشد. برای تعیین حجم نمونه کارکنان از جدول مورگان استفاده شد و تعداد نمونه آماری برابر ۱۳۴ نفر بدست آمد که با روش نمونه گیری تصادفی سادهانتخاب شدند. به منظورگردآوری داده های موردنیاز، از پرسشنامه ی استاندارد مدیریت روابط مشتری کلانتری و طیبی طلوع (۱۳۸۹ (و پرسشنامه استاندارد عملکرد تجاری ابراهیم پور و همکاران (۱۳۹۰ (استفاده شده است. با استفاده از اعتبار محتوایی، روایی پرسشنامه ها توسط اساتید تایید شد و با استفاده از ضریب آلفای کرونباخ پایایی پرسشنامه عملکرد تجاری ۸۸/۰ و پرسشنامه مدیریت ارتباط با مشتری ۹۱/۰ بدست آمد. داده های آماری با نرم افزار SPSS پردازش و تجزیه و تحلیل شدهاست و برای تحلیل فرضیات از ضریب رگرسیون تک متغیره استفاده شد. نتایج تحقیق نشان می دهد که مدیریت ارتباط بامشتری بر عملکرد تجاری بانک تجارت کارکنان تاثیر مثبت معنی داری دارد و۶۰/۰ از تغییرات مربوط به عملکرد تجاری بانک تجارت را پیش بینی می کند. همچنین از بین ابعاد مدیریت ارتباط با مشتری؛ ویژگیهای سازمان ۶۷/۰ ،تکنولوژی ۴۸/۰ و مدیریت دانش ۵۰/۰ تغییرات مربوط به عملکرد تجاری بانک تجارت را پیش بینی می کند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.