بررسی میزان استفاده از شبکه ملی مدارس ایران در اجرای برنامه های آموزشی در میان معلمان، مدیران و دانش آموزان دختر دبیرستان های شهر تهران


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی میزان استفاده از شبکه ملی مدارس ایران در اجرای برنامه های آموزشی در میان معلمان، مدیران و دانش آموزان دختر دبیرستان های شهر تهران دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی میزان استفاده از شبکه ملی مدارس ایران در اجرای برنامه های آموزشی در میان معلمان، مدیران و دانش آموزان دختر دبیرستان های شهر تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی میزان استفاده از شبکه ملی مدارس ایران در اجرای برنامه های آموزشی در میان معلمان، مدیران و دانش آموزان دختر دبیرستان های شهر تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی میزان استفاده از شبکه ملی مدارس ایران در اجرای برنامه های آموزشی در میان معلمان، مدیران و دانش آموزان دختر دبیرستان های شهر تهران :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر با هدف بررسی میزان استفاده از شبکه ملی مدارس ایران در اجرای برنامه های آموزشی. میان مدیران، معلمان،دانش آموزان مدارس متوسطه دخترانه شهر تهران انجام شد. پژوهش از لحاظ هدف کاربردی و به لحاظ روش گردآوری داده ها، توصیفی – پیمایشی می باشد. جامعه آماری این پژوهش شامل کلیه مدیران و معلمان و دانش آموزان دختر که۴۰ مدیر، ۴۲۹ معلم ۴۳۲۷ دانش آموز که از شبکه ملی مدارس در اجرای برنامه های آموزشی خود استفاده کرده اند. نمونه با استفاده از روش نمونه گیری خوشه ای و طبقه ای دو منطقه( ۲ و۳ )تعداد ۳۹ مدیر، ۱۵۰ دبیر و ۱۹۹ دانش آموز به عنوان نمونه انتخاب گردیدند. ابراز جمع آوری اطلاعات پرسشنامه، محقق ساخته می باشد. روایی پرسشنامه بعد از تدوین به تایید تعدادی از اساتید و متخصصین رسید. پایایی پرسشنامه مدیران ۹۸/.و پایایی پرسشنامه دبیران ۹۵/. و پایایی پرسشنامه دانش آموزان ./۹۵ با ضریب آلفای کرونباخ تایید گردید. جهت تجزیه و تحلیل داده ها از روش های آمار استنباطی خیدو و تحلیل واریانس استفاده شد.نتایج بررسی سوالات پژوهش نشان داد، میزان استفاده مدیران از شبکه ملی مدارس ایران در اجرای برنامه های آموزشی در حد کم و. کنترل و مدیریت کاربرد شبکه در سطح مطلوبی است ولی میزان اطلاعات آگاهی معلمان در مورد شبکه در سطح پایینی، دانش آموزان در حد خیلی کم در انجام فعالیت های آموزشی و پژوهشی خود از شبکه ملی مدارس ایران استفاده کرده اند با توجه به داده ها و نتایج به دست آمده از آن در استفاده از شبکه ملی مدارس ایران بین گروه های آموزشی دانش آموزان و دبیران تفاوت معنی داری وجود دارد. و به دلیل تقویت نکردن زمینه های کاربرد این شبکه در آموزش متوسطه به طور مشخص و همچنین به کار نبردن قوانین مناسب کاربرد این شبکه در دوره متوسطه، می توان دلایلی برای عدم استفاده از این شبکه در آموزش و پرورش نامید

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.