دلالت های رویکرد انتقادی برای برنامه های درسی مدارس
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
دلالت های رویکرد انتقادی برای برنامه های درسی مدارس دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد دلالت های رویکرد انتقادی برای برنامه های درسی مدارس کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دلالت های رویکرد انتقادی برای برنامه های درسی مدارس،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن دلالت های رویکرد انتقادی برای برنامه های درسی مدارس :
تعداد صفحات :۹
چکیده مقاله:
یکی از رویکردهای فلسفی حاکم بر برنامه های درسی رویکرد انتقادی است. دلالت های این رویکرد برای برنامه درسیمواردی از قبیل رشد خردورزی و مهارت های استدلالی در فراگیران، آگاهی بخشی، عدم تدوین برنامه از قبل، نوپدید بودنبرنامه، ارتباط برنامه با زندگی فراگیران، ملاحظه فراگیران به عنوان عنصر فعال یادگیری و سازنده برنامه درسی، ارزشیابیفراگیران بر اساس آثار تولیدی انها از قبیل مجلات، پوشه های کار، و سایر اشکال خودشرح حال نویسی، ملاحظه کلاسدرس به مثابه یک نقد خانه، و … را شامل می گردد. تدوین و اجرای این برنامه درسی دشوار و مستلزم فراهم آوردن تمهیداتلازم است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.