بررسی نقش میانجی اهمال کاری در رابطه بین سبک های یادگیری و خودکارآمدی در دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان بجنورد در سال تحصیلی ۹۵-۱۳۹۴


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی نقش میانجی اهمال کاری در رابطه بین سبک های یادگیری و خودکارآمدی در دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان بجنورد در سال تحصیلی ۹۵-۱۳۹۴ دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی نقش میانجی اهمال کاری در رابطه بین سبک های یادگیری و خودکارآمدی در دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان بجنورد در سال تحصیلی ۹۵-۱۳۹۴  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نقش میانجی اهمال کاری در رابطه بین سبک های یادگیری و خودکارآمدی در دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان بجنورد در سال تحصیلی ۹۵-۱۳۹۴،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی نقش میانجی اهمال کاری در رابطه بین سبک های یادگیری و خودکارآمدی در دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان بجنورد در سال تحصیلی ۹۵-۱۳۹۴ :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر با هدف بررسی نقش میانجی اهمال کاری در رابطه بین سبک های یادگیری و خودکارآمدی در دانشجومعلمان بجنورد در سال تحصیلی ۹۵ – ۱۳۹۴ انجام شده است. روش این پژوهش از لحاظ هدف کاربردی و از لحاظ نوع تحقیق،توصیفی- پیمایشی است و به لحاظ تبیین رابطه یک تحقیق پیمایشی از نوع همبستگی محسوب می باشد که از پرسشنامه استفاده شد. جامعه آماری این تحقیق را کلیه دانشجو معلمان دختر و پسر دانشگاه فرهنگیان تشکیل می دهد که ۹۳۸ نفر میباشند. روش نمونه گیری مورد استفاده در این پژوهش تصادفی طبقه ای می باشد برای تبیین تعداد نمونه این تحقیق از فرمولکوکران استفاده شده است که طبق فرمول، حجم نمونه آماری ۲۳۴ نفر به دست آمده است. ابزار مورد استفاده در این پژوهشپرسشنامه استاندارد اهمال کاری لی ۱ ، پرسشنامه استاندارد خودکارآمدی شرر و پرسشنامه سبک های یادگیری کلب می باشد که جهت برسی روایی آنها از روایی محتوایی استفاده شد و پایایی آنها با استفاده از روش آلفای کرونباخ برای پرسشنامهاهمال کاری ۸۶ / ۰، برای پرسشنامه خودکارامدی ۸۲ / ۰ و برای پرسشنامه سبک های یادگیری ۸ / ۰ محاسبه شد. برای تحلیل وتفسیر داده ها در بخش آمار توصیفی از جداول فراوانی و درصدها، میانگینها و انحراف معیارها بهره گرفته شد و در آماراستنباطی برای نشان دادن رابطه بین متغیرها و همچنین آزمون فرضیات نیز با استفاده از نرم افزار spss18 و لیزرل، از ضریبهمبستگی پیرسون و تحلیل مسیر استفاده شد. نتایج نشان داد کلیه سبک های یادگیری (سبک یادگیری همگرا، سبک انطباقدهنده، سبک یادگیری جذب کننده، سبک یاد گیری واگرا) در رابطه با خودکارآمدی رابطه معنی داری دارند همچنین اهمالکاری در رابطه با تمام سبک های یادگیری (سبک یادگیری همگرا، سبک انطباق دهنده، سبک یادگیری جذب کننده، سبک یادگیری واگرا) با خودکارآمدی نقش میانجی دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.