بررسی نقش اعتماد مشتری در میزان فروش اینترنتی (مطالعه ی موردی شرکت دیجی کالا)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی نقش اعتماد مشتری در میزان فروش اینترنتی (مطالعه ی موردی شرکت دیجی کالا) دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی نقش اعتماد مشتری در میزان فروش اینترنتی (مطالعه ی موردی شرکت دیجی کالا) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نقش اعتماد مشتری در میزان فروش اینترنتی (مطالعه ی موردی شرکت دیجی کالا)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی نقش اعتماد مشتری در میزان فروش اینترنتی (مطالعه ی موردی شرکت دیجی کالا) :
تعداد صفحات :۱۶
چکیده مقاله:
هدف از این تحقیق بررسی نقش اعتماد در میزان فروش الکترونیکی فروشگاه های دیجی کالا است. این تحقیق از نوع پیمایشی بوده و عملکرد فروشگاه،امنیت، آگاهی مشتری و بستر قانونی به عنوان متغیرهای مستقل و همچنین افزایش فروش الکترونیکی به عنوان متغیر وابسته در نظر گرفته شده است.تعداد ۵۰ نفر از خریداران فروشگاه دیجی کالا به عنوان نمونه انتخاب شدند. تجزیه و تحلیل اطلاعات جمع آوری شده از پرسشنامه با روش رگرسیونچندگانه نشان داد که ارتباط معناداری بین اعتماد و میزان فروش الکترونیکی وجود دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.