بررسی تاثیر جهت گیری های استراتژیک بر تجاری سازی محصول جدید مطالعه موردی: شرکت های دانش بنیان دارویی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی تاثیر جهت گیری های استراتژیک بر تجاری سازی محصول جدید مطالعه موردی: شرکت های دانش بنیان دارویی دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی تاثیر جهت گیری های استراتژیک بر تجاری سازی محصول جدید مطالعه موردی: شرکت های دانش بنیان دارویی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر جهت گیری های استراتژیک بر تجاری سازی محصول جدید مطالعه موردی: شرکت های دانش بنیان دارویی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی تاثیر جهت گیری های استراتژیک بر تجاری سازی محصول جدید مطالعه موردی: شرکت های دانش بنیان دارویی :
تعداد صفحات :۱۸
چکیده مقاله:
در این تحقیق به نقش جهت گیری های استراتژیک و تاثیر آن بر تجاری سازی محصولات جدید پرداخته شده است. پژوهش حاضر از نظرهدف، کاربردی از نظر شیوه گردآوری داده ها، از نوع توصیفی و از نوع تحقیقات همبستگی می باشد. اطلاعات مورد نیاز جهت آزمونمدل مفهومی ارایه شده از جمع آوری ۱۹۶ پرسشنامه بین مدیران شرکتهای دانش بنیان دارویی، جمع آوری شده است. تجزیه و تحلیلداده ها با استفاده از روش معادلات ساختاری به کمک نرم افزارهای اس پی اس اس و اسمارت پی ال اس انجام گرفته است. نتایج حاصل ازاین مطالعه نشان می دهد که سه جهت گیری بازار، تکنولوژی و کارآفرینی تاثیر معنی داری بر تجاری سازی داشته اما تاثیر جهت گیریشبکه ای بر تجاری سازی تایید نمی شود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.