تحلیل تاثیرگذاری تبلیغات و بازاریابی الکترونیک بر جذب گردشگران سلامت درایران


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحلیل تاثیرگذاری تبلیغات و بازاریابی الکترونیک بر جذب گردشگران سلامت درایران دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحلیل تاثیرگذاری تبلیغات و بازاریابی الکترونیک بر جذب گردشگران سلامت درایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل تاثیرگذاری تبلیغات و بازاریابی الکترونیک بر جذب گردشگران سلامت درایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحلیل تاثیرگذاری تبلیغات و بازاریابی الکترونیک بر جذب گردشگران سلامت درایران :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

دولت ایران بر اساس برنامه ریز ی های خود باید تا پایان برنامه چهارم توسعه، ۳۰ درصد از نیازهای بهداشتی و درمانی کشور را از طریق صدور کالا، خدمات پزشکی و توریسم درمانی فراهم کند. برآورد شده است هر گردشگر سلامت سه برابر یک گردشگر معمولی موجبارزآوری میشود. از طرفی بهترین و رضایت بخشترین تسهیلات گردشگری بدون بازاریابی سودآور نخواهند بود. باید در خصوص مقصد-های گردشگری اطلاع رسانی کافی انجام گیرد و مردم قبل از سفر کردن به آنجا، به بازدید کردن از آن جا علاقمند شوند. امروزه مشتریان برای برنامههای سفر خود، انتخاب و خرید محصول گردشگری از طریق فناوری اطلاعات و ارتباطات، اطلاعات مورد نیاز را به دست می-آورند. فناوری اطلاعات باعث تغییر گردشگری در سطح جهانی شده است. در واقع ما بعد از انقلاب افزایش استفاده از اینترنت، امروزهانقلاب دوم در اینترنت یعنی نفوذ تجارت الکترونیک و پیرو آن بازاریابی الکترونیک را تجربه میکنیم. تعیین استراتژی بازاریابی و تبلیغات اثربخش با توجه به ظهور، نفوذ و تاثیرات اینترنت در سراسر دنیا و ایران و همچنین تاثیرات و تغییراتی که در زندگی جاری مردم و دانش بازاریابی ایجاد نمودهاند، جزء لاینفک و جدایی ناپذیر جذب گردشگران سلامت میباشد. بنابراین این پژوهش سعی دارد که به تحلیل تاثیرگذاری تبلیغات و بازاریابی الکترونیک بر جذب گردشگران سلامت در ایران و ضرورت و اهمیت آن بپردازد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.