طراحی معماری نرم افزار مبتنی بر سبک


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 طراحی معماری نرم افزار مبتنی بر سبک دارای ۱۴۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد طراحی معماری نرم افزار مبتنی بر سبک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز طراحی معماری نرم افزار مبتنی بر سبک۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی طراحی معماری نرم افزار مبتنی بر سبک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن طراحی معماری نرم افزار مبتنی بر سبک :

طراحی معماری نرم افزار مبتنی بر سبک

دانلود گزارش سمینار کارشناسی ارشد با موضوع:

طراحی معماری نرم افزار مبتنی بر سبک

در ۱۳۳ صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc + به همراه فایل pdf

فصل

مقدمه

معماری نتیجه مجموعه ای از تصمیمات فنی و حرفه می باشد.معماری نرم افزار با ایجاد تجریـدهای سـطح بـا بـا پیچیدگی و گستردگی سیستمهای نرم افزاری بـزرگ مقابلـه مـی کنـد. اغلـب سیـستمهای نـرم افـزاری دارای سازماندهی معماری مشابهی می باشند . سبکهای معمـاری روشـی بـرای اسـتفاده از تـشابهات بـین معمـاری هـای گوناگون می باشد.در این قسمت مروری کوتاه بر سبک و معماری نرم افزار در فرایندهای طراحی نرم افـزار خـواهیم داشت .

طراحی معماری نرم افزار مبتنی بر سبک
فهرست مطالب

فصل اول : مقدمه

مقدمه———————————————–

– روشهای استفاده ا ز تجریدهای سطح با————————

– سبک در طراحی معماری نرم افزار—————————–

– ساختار این گزارش ————————————–

فصل دوم : مفهوم معماری نرم افزار

مقدمه———————————————–

– معماری نرم افزار—————————————–

– تعاریف معماری نرم افزار ———————————–

– اهمیت معماری نرم افزار———————————–

– اجزا معماری نرم افزار————————————-

— مولفه ها ———————————————-

— رابطها————————————————

— واسطها———————————————–

— پیکربندی ها——————————————-

– تصمیمات معماری—————————————-

۲-۶ چرخه کاری معماری نرم افزار——————————– ۹

۲-۷ فرایند طراحی معماری نرم افزار—————————— ۹

۲-۸ وظیفه مندی و ویژگی های کیفی و ارتباط آنها با معماری————–

۲-۸-۱ معماری و وظیفه مندی————————————

۲-۸-۲ معماری و ویژگی های کیفی ——————————– ۱۲

– سناریوهای ویژگی های کیفی —————————— ۱۳

— Availability Scenario (مثال)—————————- ۱۵

– تاکتیکها——————————————– ۱۶

– زبانهای توصیف معماری———————————- ۱۷

۲- ۱۲ ——————————–Architecture Drivers 18

۲-۱۳ ——————————Software Product Lines 19

– Architecure views 19

– —————————– Architecture Documents 20

۲-۱۶ ——————————Architecture Blueprints 20

۲-۱۷ تحلیل و ارزیابی معماری نرم افزار—————————-۲۱

فصل سوم : توسعه مبتنی بر مولفه

مقدمه———————————————-۲۳

توسعه مبتنی بر مولفه———————————–۲۳

مهندسی نرم افزار مبتنی بر مولفه—————————۲۵

چالشهای —————————————CBSE25

تعاریف مختلف مولفه————————————-۲۸

مشکت مربوط به ———————————CBSE32

اشیا و مولفه ها—————————————–۳۲

واسطها———————————————-۳۴

قراردادها———————————————۳۵

—————————————-Framework37

ارتباط بین مفاهیم—————————————۳۹

چارچوب ها و مؤلفه ها————————————-۳۹

چارچوب ها و قراردادها————————————۴۰

چارچوب ها و الگوها————————————–۳۹

نتیجه گیری——————————————–۴۱

معماری نرم افزار و مولفه ها———————————-۴۱

معماری سیستم های مبتنی بر مؤلفه—————————-۴۲

توسعه معماری گرای مولفه———————————–

توسعه معماری مولفه گرا————————————

تکنیکهای تعمیر عدم انطباق واسطها—————————-۴۶

تکنیکهای تشخیص عدم انطباق واسطها————————–۴۷

تکنیکهای اجتناب از عدم انطباق واسطها————————-۴۸

نتیجه گیری———————————————۵۰

فصل چهارم : سبکها و الگوهای معماری نرم افزار

مقدمه————————————————- ۵۳

– سبک چیست؟——————————————– ۵۳

– ساختار سبک ——————————————– ۵۳

– تعاریف ارائه شده برای سبک معماری—————————– ۵۴

– طبقه بندی سبک های معماری———————————

معماری جریان داده —————————–(Data – Flow)

———————————————Pipe&Filter 67

مزایا سبک ————————————-pipe&filter 72

معایب سبک ————————————pipe&filter 72

—————————————-Batch Sequential 73

راندن و کشیدن داده—————————————- ۷۴

Pipe&Filter در مقایسه با ———————Batch Sequential 76

———————————– Process Control Loops

۴-۶ معماری ماشین مجازی ———————–(Virtual Machine)

— مقایسه interpretor و —————————-rule based 80

– معماری فراخوانی و بازگشت ———————(Call & Return) 81

۴-۷-۱ سبک برنامه اصلی و زیر روال —-(Main–program–and–subroutine) 83

— سبک شی گرایی یا تجرید انواع داده(————(Abstract-data-type 84

— مزایا ————————————object oriented 85

— معایب ————————————object oriented 86

– سبک یه ای ————————————(Layerd) 86

— مزایا سبک —————————————layered 89

— معایب سبک ————————————–layered 90

— —————————————— Master/Slave 90

— ——————————————Client/Server 91

— نکاتی در مورد استراتژی های کنترل خطا————————- ۹۴

— معماری ——————————————Tiered 95

— طراحی معماری ———————–Two Tier Client Server 95

— طراحی معماری ———————-Three Tier Client Server 95

— مقایسه Main Program and Subroutine و ——Object Oriented 96

– ——————————-Independent Components 97

— مزایا————————————————–

۴-۹-۲ معایب————————————————- ۹۹

— مقایسه implicit invocation و ————–explicit invocation 100

– —————————————-Data centered

— مقایسه سبک های repository و ——————BlackBoard 104

– تاریخچه ای از الگوها(——————————(Patterns 105

— الگوها : الگو چیست ؟————————————– ۱۰۶

تعاریفی از الگو——————————————- ۱۰۶

مثال : —————————–Model-View-Controller 107

ویژگی الگوهای معماری نرم افزار——————————– ۱۰۸

سبک و الگو——————————————— ۱۱۰

نتیجه گیری———————————————- ۱۱۱

فصل پنجم: طراحی معماری نرم افزار مبتنی بر سبک

مقدمه————————————————- ۱۱۳

– ————————–Attribute-Driven Design (ADD) 113

– امکانات سبکهای معماری در طراحی معماری———————— ۱۱۴

– مساله : طراحی معماری نرم افزار مبتنی بر سبکهای معماری————- ۱۱۵

— ویژگی های سبک —————————————- ۱۱۵

— جنبه های مختلف سبک در معماری—————————– ۱۱۵

— ابعاد تشکیل دهنده سبک ———————————– ۱۱۶

— سبکهای معماری در طراحی معماری نرم افزار———————- ۱۱۶

– نتیجه گیری——————————————– ۱۱۷

فصل ششم: نتیجه گیری

– مروری گزارش————————————————- ۱۱۹

– نتایج حاصل ————————————————– ۱۱۹

– طرح مساله————————————————— ۱۲۰

– کار آینده—————————————————- ۱۲۰

مراجع و منابع—————————————————– ۱۲۲

طراحی معماری نرم افزار مبتنی بر سبک
فهرست شکلها

– واسطهای مولفه———————————————

– پیکربندی مولفه ها——————————————-

– چرخه کاری معماری نرم افزار————————————

– فرایند طراحی معماری نرم افزار———————————- ۱۰

– ابعاد ساماندهی تصمیمات معماری———————————

– ————————————- Availability Scenario 15

– نمونه سناریوی ———————————–availability 15

– تاکتیکهای معماری—————————————— ۱۷

– ارتباط مفاهیم در توسعه مبتنی بر مولفه————————— ۳۹

– مدل حل———————————————— ۵۰

– دیاگرام activity سبک —————————–DataFlow

– دیاگرام activity سبک —————————–DataFlow

– مسیر دهی داده به دو زیر پردازش——————————-

– مثالی از سبک ———————————-DataFlow 68

– سبک —————————————-pipe&filter 68

– استفاده از کارتهای CRC برای نشان دادن سبک ———–pipe&filter 68

– نمونه هایی از سبک ——————————-pipe&filter 69

– الگوهای جریان داده—————————————- ۷۰

– نمونه هایی از سبک ——————————-pipe&filter 71

– نحوه بستن اجزا سبک —————————–pipe& filter 71

– ——————————————Push Pipeline 74

– ——————————————-Pull Pipeline 75

– ——————————–Mixed Push-Pull Pipeline 75

– ——————————-Pipeline with Active Filters 76

– خصه ای از سبک ———————————Dataflow

– ———————————– ——– Interpretor 78

– —————————————-virtual machine 79

– نمونه ای از ————————————interpretor 80

– خصه ای از سبک————————— virtual machine 80

– ———————————— hierarchical layers 82

– سبک ————————– Main–program–and–subroutine 83

– خصه ای از سبک —————Main–program–and–subroutine 84

– سبک ————————————object oriented 84

– سبک ————————————-object oriented 85

– سبک ————————————-object oriented 85

– سبک ——————————————-Layered 87

– جنبه های مختلف سبک ——————————-layered 89

– مدل یه ای ——————————————OSI 89

– ——————————————-Master/Slave 90

– ——————————————-Client/Server 91

– ————————————————Broker 92

– ——————————————Peer- 2 – Peer 93

– ——————————————-Client/Server 94

– خصه ای از ———————————-Server/Client 94

– ———————————-Two Tier Client Server 95

– ———————————Three Tier Client Server 96

– ———————————Multi Tier Client Server 96

– سبک ————————————-Data Centered

– استفاده از کارتهای CRC برای نمایش سبک ————-blackboard 103

– خصه ای از ——————————–DataCentered 103

– الگوی ——————————————-MVC 108

طراحی معماری نرم افزار مبتنی بر سبک
فهرست جداول

– طبقه بندی سبک های معماری———————————–

– مقایسه سبکهای ————————————dataflow

طراحی معماری نرم افزار مبتنی بر سبک
فهرست شکلها

– واسطهای مولفه – پیکربندی مولفه ها

– چرخه کاری معماری نرم افزار – فرایند طراحی معماری نرم افزار

۲- ۵ ابعاد ساماندهی تصمیمات معماری

– Availability Scenario

– نمونه سناریوی availability

– تاکتیکهای معماری

– ارتباط مفاهیم در توسعه مبتنی بر مولفه

– مدل حل

– دیاگرام activity سبک DataFlow

– دیاگرام activity سبک DataFlow

– مسیر دهی داده به دو زیر پردازش

– مثالی از سبک DataFlow

– سبک pipe&filter

– استفاده از کارتهای CRC برای نشان دادن سبک pipe&filter

– نمونه هایی از سبک pipe&filter

– الگوهای جریان داده

۴-۹ نمونه هایی از سبک pipe&filter

– نحوه بستن اجزا سبک pipe& filter

– A Push Pipeline with an Active Source

– A Pull Pipeline with an Active Sink

– A Mixed Push_Pull PipeLine with Pasive Source and Sink

– A Pipeline with Active Filters and Synchronizing Buffering Pipes

– خصه ای از سبک Dataflow

– interpretor

– virtual machine

– نمونه ای از interpretor

– خصه ای از سبکvirtual machine

– hierarchical layers

– سبک Main–program–and–subroutine

– خصه ای از سبک Main–program–and–subroutine

– سبک object oriented

– سبک object oriented

– سبک object oriented

– سبک Layered

– جنبه های مختلف سبک layered

– مدل یه ای OSI

– Master/Slave

– Client/Server

– Broker

– Peer – 2 – Peer

– Client/Server

– خصه ای از Server/Client

– Two Tier Client Server

– Three Tier Client Server

– Multi Tier Client Server

– سبک Data Centered

– استفاده از کارتهای CRC برای نمایش سبک blackboard

– خصه ای از DataCentered

– الگوی MVC

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.