بررسی تنبیه یا تشویق
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی تنبیه یا تشویق دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی تنبیه یا تشویق کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز بررسی تنبیه یا تشویق۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تنبیه یا تشویق،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی تنبیه یا تشویق :
قسمتهایی از متن:
منظور از تشویق این است که افراد چگونه باید تشویق شوند و همچنین تنبیه در مورد آنها چگونه باید باشد؟
و آیا افراط و تفریط در این امرو ضروری است؟
آیا تنبیه بدنی لازم است؟
و آیا لازم است که در ابتدای کار تنبیه انجام شود؟
و همچنین تشویق و تنبیه در کدامیک از مراحل زندگی بر روی فرد تاثیر میگذارد؟
و نیز تشویق و تنبیه به چه معناست ؟ و ما از آن چه تصوری داریم؟
فصل اول
برای تربیت بدنی معنای مختلفی در نظر گرفته اند که در کتب و تربیت به چشم میخورد بعضی میگویند: تربیت علمی است که از طریق نسل بالغ درباره ی آنها که رشد کافی نیافته اند به منظور پرورش جسمی، فکری و اخلاقی شان انجام میشود تا آنها را برای عضویت در زندگی انسانی آماده کند.
عده ای گویند: تربیت عبارت است از یک عمل عمدی و آگاهانه ودارای هدف که به منظور رشد دادن یا ساختن و دگرگون کردن ونیز شکفتگی استعدادهای مادر زادی او انجام شود . آنچه در تعریف تربیت لازم و ضروری است که توجه شود و از خصوصیات و ویژگی هایی است که تربیت باید داشته باشد عبارت است از: آگاهانه بودن ، دائمی بودن، دارای هدف و جهت بودن، شکوفا نمودن نیروهای فطری و استعداد غرائز ( در غیر انسان) و کلا پرورش قوای جسمی و روحی و روانی انسان. …
…
تشویق در مورد چه کسانی اعمال میشود؟
در بیشتر موارد می بینیم که در مدارس و خانواده ها، عده ی معین و مشخصی از افراد تمجید و تشویق میشوند، در حالی که همه افراد دارای استعدادهایی هستند که با تشویق مربی با افراد دیگر جامعه میتواند به صورت قابل توجهی شکوفا شود و به شایستگی ها و پیشرفتها ی قابل ملاحظه یا نایل شود.
اصولا در جوامع مختلف دو گروه مورد توجه بیشتری قرار میگیرند، افراد بسیار خوب ویا افراد بسیار بد و افراد متوسط که کارهای مورد توجهی چه خوب و چه بدـ انجام نمی دهد، از تشویق و تمجید محروم می مانند و مورد تحسین و توجه اولیای امور قرار نمی گیرند مثلا در مدارس رایج است که شاگردهای ممتاز در زمینه های اعم از درس ، ورزش، اخلاق مورد لطلف اولیای تعلیم و تربیت قرار گرفته و جوایزی نیز دریافت میکنند که این قبیل تشویقها به جا و معقول میباشد. ولی گاه دیده میشود که مربیان مواردی دانش آموزان نامتعادل و کم استعداد و یا شلوغ و … را با دیدن کوچکترین کارنیک تشویق می کنند و جوایزی به آنها اعطا میکنند . اما کمتر دیده میشود که افراد متوسط که داری تواناییهاو استعداد متوسط هستند مورد تشویق و توجه قرار بگیرند. البته باید توجه داشت که این امر بر این افراد عده ایشان به مراتب از در گروه یاد شده بیشتر است اثرات نامطلوبی خواهد گذاشت. ….
…
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.