شبیه سازی و کنترل کلاج الکتروهیدرولیک


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شبیه سازی و کنترل کلاج الکتروهیدرولیک دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شبیه سازی و کنترل کلاج الکتروهیدرولیک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز شبیه سازی و کنترل کلاج الکتروهیدرولیک۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شبیه سازی و کنترل کلاج الکتروهیدرولیک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شبیه سازی و کنترل کلاج الکتروهیدرولیک :

شبیه سازی و کنترل کلاج الکتروهیدرولیک

چکیده :

تابع اساسی از هر نوع انتقال در خودرو این است که انتقال گشتاور موتور با نسبت مورد نظر و کارآمد تر بوده و دستگاههای کنترل مشترک در داخل گیربکس و پیستون هیدرولیک می باشد. کنترل اتوماتیک در مقابل کلاج نقش بسیار مهمی در انتقال اتوماتیک وسایل نقلیه ( AMT) ایفا می کند وبه عنوان یک شرایط فزاینده مهم , سیستم را برای پیشرفت تکنولوژی در صنعت خودرو را قادر می سازد. این نقش مهمی در تغییر دنده اتوماتیک و کنترل کشش برای ایمنی بهتر و قابلیت راندگی و آسایش مناسب و همچنین مصرف اقتصاد در سوخت را دارد. در این یک مدل برای یک کلاج فعال توسط دریچه های الکتریکی نمود روی فولکس واگن براب انتقال اتوماتیک ارائه شده است. شروع مدل با یک توسعه یافتگی بوده و یک شبیه سازی در محیط نرم افزار متلب انجام شده و مدل در برابر داده ها به دست آمده است که قادر به تأیید در این خودرو بوده که شامل کلاج الکتروهیدرولیک می باشد. پس یک استراتژی کنترل پیش بینی شده است که در مدل کلاج الکتروهیدرولیک اعمال شده و با هدف کنترل جابجایی پیستون کلاج و کاهش نفوذ ناشی از کنترل می باشد. نتایج شبیه سازی به دست آمده با روش ارائه شده در مقایسه با آنهایی که با کنترل های مختلف شبکه بدست آمده است و نشان می دهد که استراتژی پیشنهادی در این در واقع می تواند بهبود عملکرد سیستم کنترل را داشته باشد.

کلمات کلیدی : شبیه سازی , مدل سازی دینامیک , سیستم هیدرولیک , کنترل کلاج , استراتژی کنترل پیش بینی شده شبکه , متغیر با زمان تأخیر .

۱- مقدمه :

امروزه , پدال کلاج و همچنین انتقال اتوماتیک , وسیستم های کنترل شاسی و مفاهیم انتقال دو کلاج به طور فزاینده ای نیاز به بررسی دارد. معرفی های جدید باعث می شود تا فرصت های جدید برای کنترل موتور و درایو خطی و استراتژی های جدید , ظهور کند که می تواند به بهبود راندگی قابل پیش بینی کمک کند.

در دهه های اخیر , استفاده از سیستم های کنترل کلاج خودکار و انتقال فعال شده به طور مداوم افزایش یافته است. این روند روشن است که سیستم کلاج اتوماتیک , معرفی خواهد شده در یک تنوع وسیعتری از برنامه های کاربردی است که کنترل کلاج پیشرفته استفاده می شود. به عنوان مثال , استراتژی شروع و توقف می تواند در کار وجود داشته و علاوه بر کنترل کلاج می تواند در انتقال سیستم خودکار با کاهش زمان برای تغییر چرخ دنده همراه باشد. علاوه بر این کنترل کلاج یک عامل در کنترل سیستم در آینده خواهد بود. توجه اخیر در مدل سازی انواع ورودی های مختلف به عنوان محرک در سیستم های کنترل خودرو استفاده می شود که در شرایط زیر متحرک شده است.

مدل غیرخطی مبتنی بر حالت فیزیکی برای یک شیر در نظر گرفته شده است. فضای حالت غیر خطی از محرک است که براساس اصول فیزیکی و پارامترهای قابل تشخیص ارائه شده است. همچنین مدل فیزیکی غیرخطی برای ورودی های قابل برنامه ریزی ارائه شده استو مدل غیرخطی محرک الکترومغناطیسی در سیستم ترمز استفاده شده است. مدل ریاضی بدست آمده با استفاده از این روش , قابل تشخیص برای یک سیستم تحریک شیر یک موتور الکتروهیدرولیک می باشد. مدل خطی براساس یک رویکرد ترکیبی از مدل سازی , سیستم ریاضی مشخص برای کنترل الکترومغناطیسی است. همچنین مدل ریاضی ساده برای ورودی و خروجی و برای یک محرک سوپاپ الکتروهیدرولیک ارائه شده است که هر دو براساس پارامترهای مشخص وقوانین فیزیکی است. همچنین , در طول سالهای گذشته , صفحه کلاج خودکار به طور فعال مورد فایل قرار گرفته و مدل های مختلف به استراتژی های کنترل برای آن توسعه یافته اند. یک مدل برای یک دریچه الکتروهیدرولیک به عنوان یک محرک برای کلاج استفاده می شود , مدل سازی دینامیک و کنترل کلاج …

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.