بررسی عوامل جذب سرمایه مشتری با تاکید بر نقش رسانه های بازاریابی اجتماعی


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل جذب سرمایه مشتری با تاکید بر نقش رسانه های بازاریابی اجتماعی دارای ۱۴۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل جذب سرمایه مشتری با تاکید بر نقش رسانه های بازاریابی اجتماعی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز بررسی عوامل جذب سرمایه مشتری با تاکید بر نقش رسانه های بازاریابی اجتماعی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل جذب سرمایه مشتری با تاکید بر نقش رسانه های بازاریابی اجتماعی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل جذب سرمایه مشتری با تاکید بر نقش رسانه های بازاریابی اجتماعی :

بررسی عوامل جذب سرمایه مشتری با تاکید بر نقش رسانه های بازاریابی اجتماعی

«چکیده»

هدف از انجام این فایل بررسی نقش رسانه¬های بازاریابی اجتماعی در سپرده¬گذاری مشتریان موسسه مالی و اعتباری مهر در استان تهران بود. فایل حاضر از نظر روش توصیفی و از نوع همبستگی بوده که به¬لحاظ هدف، کاربردی است که به شیوه فایلات میدانی به جمع¬آوری داده¬ها پرداخته است. جامعه آماری فایل شامل مشتریان موسسه مالی مهر در شهر تهران بود که باتوجه با این¬که تعداد آنها، نامشخص است، حجم جامعه آماری نامحدود درنظر گرفته شد و برای تعیین حجم نمونه از فرمول کوکران برای جوامع نامشخص استفاده شد، که تعداد نمونه ۳۸۴ نفر برآورد گردید. ابزار اصلی جمع¬آوری اطلاعات پرسشنامه بود، که روایی آن به¬وسیله پانل متخصصان و پایایی آن به¬وسیله محاسبه ضریب آلفای کرونباخ برای بخش¬های مختلف پرسشنامه احراز شد. نتایج بدست آمده نشان داد که پاسخگویان بیشترین استفاده را از رسانه تلویزیون دارند و رسانه بازاریابی اجتماعی می¬تواند بیشترین تاثیر را در تعهد به اصول اخلاقی اجتماعی و انسانی داشته باشد. در بررسی ارزش سهام رسانه بازاریابی اجتماعی نقش افزایش ضریب ماندگاری مشتریان قبلی و زیادشدن رضایتمندی آنها از موسسه مالی و اعتباری مهر را دارد. در بررسی ارتباطات سهام رسانه نقش تبیین نقاط قوت، ضعف، تهدیدها و فرصت¬های مطرح در خصوص خدمات و تسهیلات موسسه مالی و اعتباری را دارد. در بررسی تاثیر رسانه بازاریابی اجتماعی بر قصد سپرده¬گذاری در موسسه مالی مهر، از رگرسیون لجستیک بهره¬گیری شد. نتایج بدست آمده نشان داد که متغیر سن، متغیر متوسط درآمد ماهیانه در گام، متغیر تعداد اعضای خانواده، متغیر فعالیت بازاریابی، متغیر مناسب¬بودن رسانه، متغیر ارزش برند و متغیر ارتباطات سهام وارد معادله شد. ضریب منفی متغیرهای سن، میزان درآمد، میزان مناسب¬بودن رسانه و میزان ارتباطات سهام نشان از تاثیر منفی این متغیرها دارد و نشان می¬دهد که با افزایش میزان سن، میزان درآمد، تناسب رسانه بازاریابی اجتماعی و ارتباطات سهام میزان سپرده¬گذاری کاهش می¬یابد.

کلمات کلیدی: بازاریابی، رسانه، بازاریابی اجتماعی، سپرده¬گذاری، ارزش برند، ارتباطات سهام

بخشهای از متن

در جهان امروز جذب منابع مالی آنقدر برای بانک­ها مهم و حیاتی می­باشد که رقابت بسیار شدیدی در این زمینه بین آنها ایجاد نموده است. یکی از شواهد عمده ارائه خدمات نوین، جلب اطمینان و توجه و تشویق بیشتر مردم برای سپرده­گذاری در بانک­ها می باشد. در این راستا و طی چند دهه اخیر گسترش رسانه­های بازاریابی اجتماعی مانند شبکه­های اجتماعی، اینترنت، شبکه­های ماهواره ای و.. زمینه­های جدیدی جهت جذب بیشتر منابع بانکی و ارائه خدمات بهتر و سریع­تر به مشتریان به­وجود آمده است. هدف رسانه­های بازاریابی اجتماعی تشریح جایگاه و معرفی توانمندی­های یک بانک و ایجاد روشنگری­های لازم در مورد شرایط و موقعیت منحصر به فرد آن بانک در زمینه ارائه خدمات به مشتریان است(خضرا،۱۳۸۵).

در بانکداری نوین مشتریان برای سپردن وجوه خود به بانک­ها انگیزه­های متفاوتی دارند. بنابراین شایسته است در بازار رقابتی کنونی که با خصوصی­شدن تعداد زیادی از بانک­های دولتی همراه است، بانک­ها هرچه سریعتر برای جذب منابع از یک­سو و حفظ مشتریان خویش از سوی دیگر چاره­اندیشی نمایند(خواجه­زاده،۱۳۸۳). از سوی دیگر امروزه قضاوت مشتری در امور بانکی براساس میزان توانمندی بانک در کمک به حل معضلات و توسعه تجارت استوار است. امنیت، سرعت تراکنش، دوستی با مصرف­کننده و راحتی، سهولت استفاده، اعتماد و مسائل مربوط به حریم خصوصی از مهمترین عوامل در انتخاب بانک توسط مشتری می­باشند(طاهری بروجنی، ۱۳۷۹).

برای موفقیت در بازاریابی اجتماعی باید پیام¬ها را در جایی ارائه کرد که مخاطب حضور داشته باشد. استفاده از روزنامه¬های محلی، فروشگاه¬های بزرگ، گروه¬های موسیقی و… از این جمله به¬شمار می¬روند و از این رو بازاریابی اجتماعی بسیار وسیع¬تر از تبلیغات تلویزیونی است. استفاده از ترکیب رسانه¬های همگانی، اجتماعات، گروه¬های کوچک و فعالیت¬های فردی می¬تواند موثرتر باشد. وقتی یک پیام ساده و روشن در مکان¬های متعدد و در سراسر جامعه تکرار گردد، احتمال دیده¬شدن و به¬خاطر سپرده¬شدن آن بیشتر است. گستردگی مسیرهای مورد استفاده بستگی به میزان بودجه برنامه و نتایج فایل بر روی کانال¬های تاثیرگذار بر گروه مخاطب ما دارد (هاستینگ ، ۲۰۰۷).

بازاریابان اجتماعی برنامه¬هایی را طراحی می¬کنند که بیشترین فایده و اثربخشی را داشته باشد. یکی از مدل¬های معروف که مراحل تغییر رفتار رادر یک گروه مخاطب بیان می¬کند و از اصول آن در بازاریابی اجتماعی استفاده زیادی می¬شود، مدل مراحل تغییر پروچاسکا است. این مدل مراحل هفتگانه ناآگاه به آگاه ، دانش ، علاقمندشده ، انگیزه ، آماده برای امتحان کردن ، انجام رفتار و عدم انجام رفتار را دربرمی-گیرد(هاستینگ، ۲۰۰۷ ).

« بررسی عوامل جذب سرمایه مشتری با تاکید بر نقش رسانه های بازاریابی اجتماعی
فهرست مطالب »

فصل اول: کلیات فایل

۱-۱- مقدمه ……………………………………………………………………………………………….. ۱۶

۱-۲- بیان مسأله …………………………………………………………………………………………. ۱۶

۱-۳- اهمیت و ضرورت فایل ……………………………………………………………………. ۱۹

۱-۴- سوالات فایل …………………………………………………………………………………………………………………………. ۲۱

۱-۵- اهداف فایل ……………………………………………………………………………………. ۲۱

۱-۶- فرضیات فایل …………………………………………………………………………………………………………………………. ۲۱

۱-۷- مدل مفهومی فایل …………………………………………………………………………………………………………………… ۲۲

۱-۸- قلمرو فایل …………………………………………………………………………………….. ۲۳

۱-۹- پیشینه فایل …………………………………………………………………………………………………………………………… ۲۴

۱-۱۰- روش وابزار گردآوری اطلاعات ………………………………………………………………………………………………………………… ۳۱

۱-۱۱- جامعه آماری و بیان حجم نمونه ………………………………………………………………………………………………………………… ۳۲

۱-۱۲- روش تجزیه و تحلیل داده ها ……………………………………………………………………………………………………………………. ۳۲

۱-۱۳- محدودیت­های فایل ………………………………………………………………………………………………………………………………. ۳۳

۱-۱۴- تعاریف مفهومی واژگان ……………………………………………………………………………………………………………………………. ۳۳

۱-۱۵- ساختار فایل ………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۳۵

فصل دوم: پیشینه فایل و مبانی نظری

۲-۱- مقدمه ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۳۸

بخش اول: جذب سرمایه مشتری ………………………………………………………………………………………………………………………….. ۳۸

مشتری­شناسی و مشتری­گرایی ………………………………………………………………………………………………………………………………. ۳۸

شناسایی نیازهای مشتریان ……………………………………………………………………………………………………………………………………. ۳۹

اهمیت جذب سرمایه مشتری ……………………………………………………………………………………………………………………………….. ۴۰

بخش دوم: بازاریابی

مقدمه ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۴۳

تعریف بازاریابی …………………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۴۳

اهمیت بازاریابی ………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۴۵

مؤلفه­های فرآیند بازاریابی ……………………………………………………………………………………………………………………………………. ۴۷

الف) محیط بازار ………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۴۷

۱- محیط کلان …………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۴۸

۲- محیط خرد ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۴۸

ب) سیستم­های اطلاعات بازاریابی ………………………………………………………………………………………………………………………… ۴۹

ج) برنامه­ریزی بازاریابی ………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۵۰

د) فرآیند اجرای بازاریابی …………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۵۰

ه) سیستم کنترل و نظارت ……………………………………………………………………………………………………………………………………. ۵۱

اهمیت بازاریابی خدمات بانکی …………………………………………………………………………………………………………………………….. ۵۲

الف) تبلیغ با هدف اطلاع رسانی ………………………………………………………………………………………………………………………….. ۵۳

ب) تبلیغ با هدف ترغیب …………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۵۳

ج) تبلیغ با هدف یادآوری ……………………………………………………………………………………………………………………………………. ۵۳

بخش سوم: بازاریابی اجتماعی

مقدمه ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۵۴

مبنای اجتماعی بازاریابی: تأمین نیازهای انسانی ………………………………………………………………………………………………………. ۵۵

تفاوت بازاریابی تجاری و بازاریابی اجتماعی ………………………………………………………………………………………………………….. ۵۶

مفهوم بازاریابی اجتماعی ……………………………………………………………………………………………………………………………………… ۵۹

تاریخچ پیدایش بازاریابی اجتماعی ………………………………………………………………………………………………………………………. ۶۲

تعریف بازاریابی اجتماعی ……………………………………………………………………………………………………………………………………. ۶۳

دیدگاه بازاریابی اجتماعی …………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۶۵

ابعاد بازاریابی اجتماعی ……………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۶۶

مراحل انجام یک برنامه بازاریابی اجتماعی …………………………………………………………………………………………………………….. ۶۷

مدل عمومی استراتژی بازاریابی اجتماعی ……………………………………………………………………………………………………………….. ۶۸

جنبه­های بازاریابی اجتماعی در صنعت بانکداری …………………………………………………………………………………………………….. ۷۱

آمیخته بازاریابی ………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۷۲

بخش چهارم: بررسی مطالعات انجام شده

مطالعات انجام شده در ایران ………………………………………………………………………………………………………………………………… ۷۴

مطالعات انجام شده در سایر کشورها …………………………………………………………………………………………………………………….. ۸۰

بخش پنجم: چارچوب نظری فایل ……………………………………………………………………………………………………. ۸۲

فصل سوم: روش فایل

۳-۱- مقدمه …………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۸۴

۳-۲- روش فایل ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۸۴

۳-۳- فرایند فایل …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۸۴

۳-۴- جامعه آماری …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۸۵

۳-۴- حجم نمونه و روش نمونه‌گیری ………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۸۶

۳-۵- ابزار جمع­آوری داده ها ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۸۶

۳-۶- روایی و پایایی پرسش‌نامه ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۸۶

۳-۶-۱- روایی …………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۸۷

۳-۶-۲- پایایی ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۸۷

۳-۷- روش جمع­آوری داده­ها ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۸۷

۳-۸- روش­های تجزیه و تحلیل داده ها ……………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۸۷

پرسش‌نامه …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۸۹

فصل چهارم : تجزیه و تحلیل

۴-۱-مقدمه ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۹۵

۴-۲-آمار توصیفی …………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۹۵

۴-۲-۱- ویژگی‌های فردی پاسخگویان …………………………………………………………………………………………………………………. ۹۵

۴-۲-۲- وضعیت سپرده در موسسه مهر ………………………………………………………………………………………………………………… ۹۷

۴-۲-۳- میزان فعالیت بازاریابی اجتماعی ………………………………………………………………………………………………………………. ۹۹

۴-۲-۴- مناسب بودن رسانه­های بازاریابی اجتماعی ……………………………………………………………………………………………… ۱۰۰

۴-۲-۵- ارزش برند موسسه مالی و اعتباری مهر …………………………………………………………………………………………………..

۴-۲-۶- ارزش سهام موسسه مالی و اعتباری مهر …………………………………………………………………………………………………. ۱۰۴

۴-۲-۷- ارتباطات سهام در رسانه بازاریابی اجتماعی …………………………………………………………………………………………….. ۱۰۶

۴-۲-۸- محتوای پیام رسانه بازاریابی اجتماعی …………………………………………………………………………………………………….. ۱۰۸

۴-۳- آمار استنباطی ………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۱۱۰

۴-۴- تاثیر رسانه­های بازاریابی اجتماعی بر سپرده­گذاری در موسسه مالی مهر ………………………………………………………….. ۱۱۵

فصل پنجم : نتیجه‌گیری و پیشنهادها

۵-۱- مقدمه …………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۱۱۹

۵-۲- خلاصه فایل ………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۱۱۹

۵-۳- نتیجه­گیری ……………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۱۲۴

۵-۴- پیشنهادهای فایل …………………………………………………………………………………………………………………………………… ۱۲۷

۵-۴-۱- پیشنهادها براساس نتایج فایل ……………………………………………………………………………………………………………… ۱۲۷

۵-۴-۲- پیشنهادها برای فایلات آتی ………………………………………………………………………………………………………………… ۱۲۸

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.