بررسی و تجزیه و تحلیل مشتری مداری در شرکت سیسکو
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی و تجزیه و تحلیل مشتری مداری در شرکت سیسکو دارای ۹۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی و تجزیه و تحلیل مشتری مداری در شرکت سیسکو کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز بررسی و تجزیه و تحلیل مشتری مداری در شرکت سیسکو۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی و تجزیه و تحلیل مشتری مداری در شرکت سیسکو،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی و تجزیه و تحلیل مشتری مداری در شرکت سیسکو :
بررسی و تجزیه و تحلیل مشتری مداری در شرکت سیسکو
در ۸۹ صفحه ورد قایل ویرایش آماده ارائه با فرمت doc
چکیده فایل
این فایل در ۵ فصل تنظیم شده است. فصل اول طرح فایل : که شامل موضوع ، اهمیت و فایده فایل ، علت و هدف فایل ، طرح مسئله ، فرضیه ها ، تعریف واژه ها و روش فایل می باشد. فصل دوم مروری بر ادبیات موضوع یا پیشینه فایل که در این فصل با استفاده از منابع موجود, سابقه بحث به صورت منظم و بر اساس مسیر تکاملی تاریخی آن ارائه می شود که ممکن است شامل تعاریف برخی مفاهیم , نظریات , مدل ها و تاریخچه می باشد . فصل سوم انتخاب حجم نمونه با توجه به ویژگی های جامعه آماری می باشد. فصل چهارم شامل تجزیه و تحلیل اطلاعات بر اساس اطلاعات جمع آوری شده و فرضیه ها و یافته های فایل می باشد. فصل پنجم خلاصه و نتیجه گیری فایل می باشد که در این فصل اقدام به نظریه پردازی می شود. لذا در این فایل با بررسی ادبیات علمی و فایلی ، مشتری مداری در شرکت سیسکو مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار گرفته است. یافته های این فایل نشان داد ؛ عواملی مانند تناسب کالا با خواسته و نیازمشتری، زمان دریافت کالا، دریافت خدمات پس از فروش و استفاده از تجارت الکترونیک ، رضایت مندی مشتریان را تحت تأثیر قرار می دهند. در پایان هم پیوست ها ، منابع و مأخذ و پرسشنامه فایل آورده شده است.
بررسی و تجزیه و تحلیل مشتری مداری در شرکت سیسکو
فهرست مطالب
عنوان صفحه
فصل اول : کلیات فایل
۱-۱ مقدمه ۲
۱-۲ بیان مساله ۳
۱-۳ اهمیت و ضرورت فایل ۳
۱-۴ اهداف فایل ۴
۱-۵ فرضیات فایل ۵
۱-۶ روش انجام فایل ۵
۱-۷ واژگان کلیدی ۶
۱-۷-۱ کیفیت مناسب کالا ۶
۱-۷-۲ تناسب کالا با خواسته و نیاز مشتری ۶
۱-۷-۳ زمان دریافت کالا ۶
۱-۷-۴ تجارت الکترونیک ۶
فصل دوم : ادبیات و پیشینه فایل
۲-۱ مقدمه ۸
۲-۲ مشتری ۸
۲-۳ انواع مشتری ۹
۲-۴ گروه بندی مشتریان ۹
۲-۵ تاریخچه مشتری مداری ۱۱
۲-۶ رضایت مشتری ۱۲
۲-۶-۱ تاثیر رضایت مشتری در کسب و کار ۱۲
۲-۷ الفبای مشتری مداری چیست؟ ۱۳
۲-۸ ایجاد رضایت مشتری ۱۴
۲-۹ شناسایی انتظارات مشتری ۱۵
۲-۱۰ شناسایی نیاز واقعی مشتری ۱۶
۲-۱۱ سنجش رضایت مشتری ۱۷
۲-۱۲ طراحی کالا و خدمات براساس نیاز ها و انتظارات مشتری ۱۷
۲-۱۳ تولید و تحویل براساس طراحی انجام شده ۱۸
۲-۱۴ مدیریت انتظارات مشتری ۱۸
۲-۱۵ سازمان مشتری مدار ۱۹
۲-۱۶ دلایل اهمیت مشتریان برای سازمان ۱۹
۲-۱۷ لزوم مشتری مداری ۲۰
۲-۱۸ مدیریت ارتباط با مشتری CRM 21
۲-۱۸-۱ تعریف مدیریت ارتباط با مشتریان ۲۱
۲-۱۸-۲ انواع مدیریت ارتباط با مشتری ۲۳
۲-۱۸-۳ دامنه مدیریت ارتباط مشتری می توان سه سطح را در مدیریت ارتباط مشتری مشخص کرد : ۲۵
۲-۱۸-۴ اصول و اهداف بازاریابی رابطه مند و مدیریت ارتباط با مشتری ۲۷
۲-۱۸-۵ نقش تکنولوژی در بازاریابی رابطه مند و مدیریت ارتباط با مشتری ۲۸
۲-۱۸-۶ کاربردهای بازاریابی رابطه مند و مدیریت ارتباط با مشتری ۳۰
۲-۱۹ تعریف باشگاه مشتریان ۳۲
۲-۱۹-۱ انواع مدل های باشگاه مشتریان ۳۳
۲-۱۹-۲ مزایای باشگاه مشتریان: ۳۵
۲-۱۹-۳ برنامه های وفاداری مشتریان: ۳۶
۲-۱۹-۴ عوامل موفقیت در یک باشگاه مشتریان: ۳۷
۲-۱۹-۵ گام های ایجاد باشگاه مشتریان: ۳۷
۲-۲۰ مقدمه ای بر شرکت سیسکو ۴۱
۲-۲۱ تاریخچه شرکت سیسکو ۴۱
۲-۲۲ موفقیت سیسکو با توجه به شاخصهای CRM 44
۲-۲۴ بازاریابی رابطه ایدر سیسکو ۴۷
۲-۲۵ ویژگی های بازاریابی انبوه و بازاریابی رابطهای ۴۸
۲-۲۶ مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در سیسکو ۴۹
۲-۲۷ مزایای CRMدر شرکت سیسکو ۴۹
فصل سوم : روش های انجام فایل
۱-۳ مقدمه ۵۷
۳-۲ روش انجام فایل ۵۸
۳-۳ جامعه آماری ۵۸
۳-۴ نحوه ی تعیین حجم نمونه و روش نمونه گیری ۵۹
۳-۵ روش گردآوری اطلاعات ۶۰
۳-۶ ابزار گردآوری اطلاعات ۶۰
۳-۷ روایی و پایایی ابزار جمع آوری داده ها ۶۱
۳-۷- ۱ روایی ۶۱
۳-۷-۲ پایایی ۶۱
۳-۷-۲-۱ ضریب آلفای کرونباخ ۶۳
۳-۷-۲-۲ ضریب پایایی تنصیف ۶۳
۳-۸ روش تجزیه و تحلیل داده ها ۶۴
۳-۹ قلمرو موضوعی فایل ۶۴
۳-۱۰ چارچوب نظری فایل ۶۴
فصل چهارم : تجزیه و تحلیل داده های فایل
۴-۱ مقدمه ۶۶
۴-۲ تجزیه و تحلیل داده ها ۶۷
۴-۳ تحلیل های توصیفی ۶۷
۴-۳-۱ جدول و نمودارمربوط به جنسیت پاسخ دهندگان ۶۸
۴-۳-۲ جدول و نمودارمربوط به سن پاسخ دهندگان ۶۹
۴-۳-۳ جدول و نمودارمربوط به سابقه خدمت پاسخ دهندگان ۷۰
۴-۳-۴ نمودارمربوط به سطح تحصیلات پاسخ دهندگان ۷۱
۴-۴ تجزیه و تحلیل استنباطی ۷۲
۴-۵ آزمون فرضیه ها ۷۲
۴-۵-۱ آزمون فرضیه اول ۷۳
۴-۵-۲ آزمون فرضیه دوم ۷۵
۴-۵-۳ آزمون فرضیه سوم ۷۶
۴-۵-۴ آزمون فرضیه چهارم ۷۷
۴-۶ خلاصه فصل چهارم ۷۹
فصل پنجم : نتیجه گیری و پیشنهادات
۵-۱ مقدمه ۸۱
۵-۲ نتیجه گیری از فرضیه ها ۸۱
۵-۲-۱ نتیجه گیری از فرضیه اول ۸۱
۵-۲-۲ نتیجه گیری از فرضیه دوم ۸۲
۵-۲-۳ نتیجه گیری از فرضیه سوم ۸۲
۵-۲-۴ نتیجه گیری از فرضیه چهارم ۸۳
۵-۳ نتیجه گیری کلی از فایل ۸۳
۵-۴ راهکار ها و پیشنهادات ۸۵
۵-۵ پیشنهادات به محققین آینده ۸۵
( منــــابع و مــــآخذ ) ۸۷
پرسشنامه ۸۹
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.