بررسی عوامل محیطی موثر بر یادگیری و عملکرد دانش آموزان پسر دبستانی در شیراز (نمونه موردی: دبستان احسان، دبستان امام رضا و دبستان علم و زندگی)


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل محیطی موثر بر یادگیری و عملکرد دانش آموزان پسر دبستانی در شیراز (نمونه موردی: دبستان احسان، دبستان امام رضا و دبستان علم و زندگی) دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل محیطی موثر بر یادگیری و عملکرد دانش آموزان پسر دبستانی در شیراز (نمونه موردی: دبستان احسان، دبستان امام رضا و دبستان علم و زندگی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل محیطی موثر بر یادگیری و عملکرد دانش آموزان پسر دبستانی در شیراز (نمونه موردی: دبستان احسان، دبستان امام رضا و دبستان علم و زندگی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل محیطی موثر بر یادگیری و عملکرد دانش آموزان پسر دبستانی در شیراز (نمونه موردی: دبستان احسان، دبستان امام رضا و دبستان علم و زندگی) :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

هر فرد تحصیل کرده ای ساعات زیادی از زمان بیداریش را در محیط های یادگیری صرف کرده است از این رو محیط های یادگیری در زندگی افراد نقش مهمی را ایفا می کند همچنین معماری و عناصر موجود در این فضا ها تاثیر بسزایی بر افراد می گذارد . محیط های یادگیری از عناصری تشکیل می شوند که در کنار هم معنا دار می شوند و کیفیت های هر کدام از این عناصر در شکل گیری رفتار های مختلف موثر می باشند . آموزش و همچنین محیط های آموزشی بیشترین اثر و نقش را بر ذهنیت افراد و متمدن سازی جوامع بر عهده دارند در نتیجه لازمه ی اصلاح کالبد آموزش و پرورش ایجاد فضاهایی با شرایط مناسب و مطلوب جهت رشد فیزیکی ، ذهنی عاطفی و اجتماعی دانش آموزان ، مرتبط با فعالیت های آنها می باشد که تحقق این امر از طریق طراحی جزییات فضاها با توجه به الگوهای رفتاری دانش آموزان امکا ن پذیر می گردد. از عوامل مهم در طراحی فضا های آموزشی می توان به اندازه ، نور پردازی ، نحوه قرار گیری ، رنگ ، مبلمان و …. اشاره کرد . در این مقاله سعی شده تا این عوامل به صورت کتابخانه ای مورد مطالعه و بررسی قرار گیرند سپس با شرایط فعلی هر سه مرکز دبستانی مورد مطالعه در این پژوهش شامل (دبستان احسان ، دبستان امام رضا و دبستان علم و زندگی) در شهر شیراز مورد بررسی تطبیقی و مقایسه ای قرار گیرد و پیشنهادات جهت بهبود سطح کیفی مراکز فوق ارایه گردد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.