ارایه یک مدل برای کاهش نویز جهت رتبه بندی اعتباری مشتریان بانک ها


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
9 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارایه یک مدل برای کاهش نویز جهت رتبه بندی اعتباری مشتریان بانک ها دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارایه یک مدل برای کاهش نویز جهت رتبه بندی اعتباری مشتریان بانک ها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارایه یک مدل برای کاهش نویز جهت رتبه بندی اعتباری مشتریان بانک ها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارایه یک مدل برای کاهش نویز جهت رتبه بندی اعتباری مشتریان بانک ها :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

با گسترش روز افزون فنآوری اطلاعات، صنعت بانکداری یکی از پیشگامان صنایع در استفاده ازفنآوری ها است. در طی سالهای گذشته مطالبات معوق بانک های کشور افزایش یافته و حجم قابلتوجهی را به وجود آورده است. جذب انبوهی از سپرده ها و لزوم پرداخت سود به آن، گردش پول رامی طلبد. لذا در این زمان محدودیتهای بانک در پرداخت تسهیلات کمتر شده و روسای بانک ها باآزادی عمل بیشتری تسهیلات پرداخت خواهند کرد. داده کاوی و اعتبار سنجی مشتریان یک روشبرای کاهش ریسک مطالبات معوق و شناخت هر چه بهتر مشتریان است. روش های داده کاویکاربردهای بی شماری در سنجش اعتبار مشتریان در حوزه ی بانکداری دارد. یکی از مشهورترینتکنیک های داده کاوی، روش طبقه بندی است. در پژوهش های مختلف از روش های متعددی جهتداده کاوی و اعتبار سنجی مشتریان بهره گرفته شده، برخی الگوریتم ها نظیر نایو بیز، رگرسیون منطقی،بخش بندی بازگشتی، شبکه های عصبی مصنوعی و بهینه سازی کمینه ی متوالی در پژوهش هایمتعددی استفاده شده است. پژوهش پیش رو، یک مدل داده کاوی ترکیبی با انتخاب ویژگی والگوریتم های طبقه بندی یادگیری ماشین بردار پشتیبان را بر مبنای دو مرحله بسط و گسترش داده است.در ابتدا طرح پیشنهادی، یک مجموعه داده بهینه از ویژگی های مورد نیاز و رویکردی برای حذفنویز ارایه داده، سپس مدل را توسط الگوریتم یادگیری عرضه می نماید در نهایت عملکرد، مدل ایجادشده بر روی دادههای تست اعمال شده و مورد ارزیابی قرار می گیرد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.