بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان به برند شرکت سهامی عام بیمه ما


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان به برند شرکت سهامی عام بیمه ما دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان به برند شرکت سهامی عام بیمه ما  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان به برند شرکت سهامی عام بیمه ما،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان به برند شرکت سهامی عام بیمه ما :

تعداد صفحات :۲۶

چکیده مقاله:

دنیای کنونی موج شتابنده تغییرات در ابعاد مختلف، همچون سیاست های جهانی، رقابت، فناوری، روندهای اجتماعی و اقتصادی و خصوصا نیازها و خواست ها و انتظارات مشتریان بسیار گسترده تر از دهه های گذشته بوده و این تغییرات به نوبه خود موجب تغییر در سبک وشیوه مدیریت، ساختار سازمانی و نیز نگرش ها و رفتارهای کارکنان شده است و همین تغییرات سازمان ها را به بهبود پیش بینی ها، یادگیری وسازگاری با محیط بیرونی فرا می خواند. اکثر سازمان ها پی برده اند که اگر می خواهند در دنیای کنونی بقا داشته باشند باید به سمت مشتری محوری حرکت کنندبنابراین بازاریابی رابطه مند از آن جهت که به حفظ پایگاه مشتری می پردازد می تواند یک منبع مزیت رقابتی باشد.لذا هدفاز این مطالعه بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان به برند شرکت سهامی عام بیمه ما می باشد. روش تحقیق در این پژوهشتوصیفی پیمایشی از نوع همبستگی است و جامعه ی آماری آن،کلیه بیمه گذاران شرکت سهامی عام بیمه ما که تعداد آن ها نامحدود می – باشدو تعداد نمونه نیز بر اساس روش نمونه گیری تصادفی ساده و با استفاده از جدول کرجسی و مورگان، ۴۰۰ نفر بوده است . ابزار گرداوری داده ها در این پژوهش پرسشنامه است که از پرسشنامه دابیسی) ۲۰۰۵ ( استفاده شده است که ضریب آلفای کرونباخ همه آن ها بالای ۷ / ۰ بوده است. جهت تجزیه وتحلیل داده ها از نرم افزار spss.19 استفاده شده است.نتایج حاکی از آن است که بین تمامی مولفه های بازاریابی رابطه مند با رضایت کلی و وفاداری مشتریان به برند شرکت بیمه ما، رابطه مثبت ومعناداری وجود دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.