تاثیر کاربست روش خودآموزی در درمان اختلال دستخط دانشآموزان با اختلال یادگیری خاص


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر کاربست روش خودآموزی در درمان اختلال دستخط دانشآموزان با اختلال یادگیری خاص دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر کاربست روش خودآموزی در درمان اختلال دستخط دانشآموزان با اختلال یادگیری خاص  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر کاربست روش خودآموزی در درمان اختلال دستخط دانشآموزان با اختلال یادگیری خاص،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر کاربست روش خودآموزی در درمان اختلال دستخط دانشآموزان با اختلال یادگیری خاص :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

این پژوهش بهمنظور بررسی کاربست روش خودآموزی در بهبود دستخط دانشآموزان مقطع ابتدایی با اختلال نوشتن انجام شد. بر همین اساس ۳ نفر از دانشآموزان ابتدایی با اختلال نوشتن که از سوی مدارس شهرستان مریوان (شامل ۲ پسر و ۱دختر) معرفی شده و با استفاده از آزمونهای محققساخته نارسانویسی و نوشتن دارای مشکلات دستخط تشخیص داده شده بودند، به روش نمونهگیری تصادفی انتخاب و به روش تک آزمودنی و طرح چند خط پایهای با استفاده از رفتارهای مختلف یک فرد مورد پژوهش قرار گرفتند. بهمنظور جمعآوری اطلاعات از آزمون هوش وکسلر مقیاس کودکان (R-WISC (و از روش تحلیل نمودار و شاخص اندازه اثر جهت تحلیل دادههای پژوهش استفاده شد. مداخلات بر این دانشآموزان در ۱۰ جلسه ۵۰ دقیقهای جهت کاربست روش خودآموزی انجام شد. یافتهها نشان داد که کاربست روش خودآموزی بر بهبود کیفیت دستخط آزمودنیهای مورد مطالعه تاثیر داشته است. همچنین روش خودآموزی بر درمان دستخط دانشآموزان با اختلال یادگیری خاص موثر است و معلمان میتوانند از این روش آموزشی برای بهبود عملکرد نوشتن در این دانشآموزان استفاده کنند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.