بررسی مقایسه ای موانع و میزان استفاده ازفناوری اطلاعات در اوقات فراغت معلمان زن و دانش آموزان دختر دوره متوسطه شهر تهران
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی مقایسه ای موانع و میزان استفاده ازفناوری اطلاعات در اوقات فراغت معلمان زن و دانش آموزان دختر دوره متوسطه شهر تهران دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی مقایسه ای موانع و میزان استفاده ازفناوری اطلاعات در اوقات فراغت معلمان زن و دانش آموزان دختر دوره متوسطه شهر تهران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی مقایسه ای موانع و میزان استفاده ازفناوری اطلاعات در اوقات فراغت معلمان زن و دانش آموزان دختر دوره متوسطه شهر تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی مقایسه ای موانع و میزان استفاده ازفناوری اطلاعات در اوقات فراغت معلمان زن و دانش آموزان دختر دوره متوسطه شهر تهران :
تعداد صفحات :۱۶
چکیده مقاله:
هدف: بررسی مقایسه ای میزان و موانع استفاده از فناوری اطلاعات در اوقات فراغت معلمان زن و دانش آموزان دختردوره متوسطه شهر تهران۸۴-۱۳۸۳ می باشدروش.روش تحقیق پیمایشی-توصیفی است که در آن از یک پرسشنامه محقق ساخته استفاده شده است. روش نمونه گیری در این تحقیق به صورت خوشه ای چند مرحله ای و طبقه ای و با استفاده از جدول مورگان می باشد که با استفاده از این جدول از۱۱۴۷۶معلمان زن ۶۰نمونه و از ۲۲۰۰۰۰ دانش اموز ۳۰۰ نمونه انتخاب شده است.نتایج: نشاندهنده آن است که مدت زمان استفاده معلمان و دانش آموزان از فناوری اطلاعات به یک اندازه بوده و در ان تفاوتی مشاهده )و از بین موانع مطرح شده در پرسشنامه محدودیت های تکنولوژیکی از دیدگاه دانش آموزان بیش از معلمان بوده است.از ۲۷.۱=tنشد.(بین تفاوت های فردی دانش آموزان، تحصیل پدر بیشترین تاثیر را در استفاده مثبت دانش آموزان داشته است.اما تفاوتهای فردی در استفاده مثبت معلمان تاثیر نداشته است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.