تحلیل و راهبردهای تقویت تولید ملی در بخش کشاورزی و شیلات


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحلیل و راهبردهای تقویت تولید ملی در بخش کشاورزی و شیلات دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحلیل و راهبردهای تقویت تولید ملی در بخش کشاورزی و شیلات  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل و راهبردهای تقویت تولید ملی در بخش کشاورزی و شیلات،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحلیل و راهبردهای تقویت تولید ملی در بخش کشاورزی و شیلات :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

تحقیق حاضر به تحلیل عوامل و راهبرد های تقویت تولید ملی در بخش کشاورزی وشیلات پرداخت.از آنجایی که اقدام به سنجش متغیرهای کمی با محوریت فعالیت پیمایشی کرده و از طرف دیگر قصد کاربرد نتایج بدست آمده در تکامل بخشی طرحهای اجرایی خاص را دارد، از نوع کمی وکاربردی می باشد. جامعه آماری تحقیق بهره برداری های فعال تولید کشاورزی وشیلات استان سمنان است، تعداد بهره برداری های تولید محور مشارکتی فعال استان در سال ۱۳۹۱، ۸۴ بهره برداری بوده، که با مراجعه به تمامی آنها، موفق به تکمیل ۳۰ پرسشنامه شد. روش های جمع آوری اطلاعات مورد استفاده شامل مطالعات کتابخانه ایی، پرسشنامه و مصاحبه بوده اند. وسایل جمع آوری اطلاعات در تحقیق حاضر شامل فیش برداری، پرسشنامه و یادداشت برداری از محورهای مصاحبه ایی می باشد. در تحقیق حاضر باتوجه به نظرات ارایه شده توسط ۲۰ نفر از کارشناسان، همچنین تعدادی از محققین و صاحبنظران بیرونی مطلع، اقدام به سنجش روایی ظاهری، محتوا، محک و سازه گردیده است. پایایی ابزار تحقیق با کمک ضریب آلفای کرونباخ محاسبه گردید، و میزان آنها برای ۷۸/۰بوده است. برای تحلیل داده ها از نرم افزار۱۸Spss استفاده شد. نتایج بدست آمده نشان می دهد که ۵ عامل در حدود ۳/۵۷ درصد از عوامل موثر بر توسعه و تقویت تولید ملی در بخش کشاورزی و شیلات را تبیین می نماید. که این پنج عامل یا گروه به نام های، عامل آموزشی- انگیزشی، عامل سرمایه گذاری- نوآوری، عامل حمایتی، عامل شراکت و عامل توسعه زیرساختی می باشند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.