نقش طراحی امیخته بازاریابی درافزایش سهم بازار ماهیان پرورشی


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش طراحی امیخته بازاریابی درافزایش سهم بازار ماهیان پرورشی دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش طراحی امیخته بازاریابی درافزایش سهم بازار ماهیان پرورشی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش طراحی امیخته بازاریابی درافزایش سهم بازار ماهیان پرورشی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش طراحی امیخته بازاریابی درافزایش سهم بازار ماهیان پرورشی :

تعداد صفحات :۸

چکیده مقاله:

بازاریابها با استفاده از ابزارهای گوناگون میکوشند واکنشهایی را که بازارهای مورد هدف نشان خواهند داد، شناسایی کنند. در تحقیق حاضر سعی داریم تابا تحقیقی توصیفی- پیمایشی از طریق اطلاعات کتابخانهای، میدانی و توزیع پرسشنامه اثر۴پی را بر افزایش سهم بازار ماهیان پرورشی بررسی کنیم.حجم نمونه با استفاده از جدول مورگان و کوهن ۱۲۰ نفر از مدیران و کارشناسان شرکتهای تعاونی پرورش دهنده ی ماهی در استان مازندران انتخاب شده است. بنابراین یک فرضیه اصلی و چهار فرضیه فرعی تنظیم شده است که از ولیزرل برای بررسی فرضیات تحقیق استفاده شده است و SPSS آزمون های تی تک نمونه ای و فریدمن وآلفای کرونباخ به کار رفته اند.همچنین برای سنجش معادلات ساختاری مدل تحقیق از آزمون معادلات ساختاری لیزرل استفاده شده است. نتایج بدست آمده نشان میدهد که شرکت های تعاونی پرورش دهنده ی ماهی در استان مازندران در ابعاد محصول و قیمت فعالیت مناسبی دارند ولی از کانال توزیع و ترفیع مناسبی بهره نمی برند. لذا در بعد کانال نوزیع پیشنهاد شده است به منظور خروج از این وضعیت و بهبود شرایط به مولفه های مدیرت توزیع و استفاده از نیروهای آموزش دیده در این بخش، بهبود وضعیت جایگاه های عرضه مستقیم محصولات و مکان های فروش ماهی و بازارهای فروش که میزان به کارگیری آن ها در کمترین سطح بوده است، توجه ویژه ای گردد. و در بعد ترفیع نیز پیشنهاد می گردد به مولفه های ارایه ی کاتالوگ، استفاده از وب سایت، استفاده از ابزارهای تبلیغاتی گوناگون، بهره گیری از عوامل انگیزاننده ی خرید، ارایه اطلاعات در هنگام فروش وهمچنین برگزاری همایش ها وسخنرانی ها در این زمینه توجه لازم مبذول گردد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.