بررسی عوامل موثر برشناسایی برندهای فروشگاهی مورد مطالعه برندهای فروشگاهی رشت
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی عوامل موثر برشناسایی برندهای فروشگاهی مورد مطالعه برندهای فروشگاهی رشت دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی عوامل موثر برشناسایی برندهای فروشگاهی مورد مطالعه برندهای فروشگاهی رشت کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل موثر برشناسایی برندهای فروشگاهی مورد مطالعه برندهای فروشگاهی رشت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی عوامل موثر برشناسایی برندهای فروشگاهی مورد مطالعه برندهای فروشگاهی رشت :
تعداد صفحات :۹
چکیده مقاله:
توسعه برند یک استراتژی مشهور، برای شرکت ها از سال ها پیش بوده است و موفقیت آن وابسته به پذیرش و ارزیابی مصرف کنندگان از توسعه برند است.امروزه فروشگاه های زنجیره ای با رقابتی شدید روبه رو هستند. در چنین تعداد فزاینده ای از مشتریان به حجم بالایی از اطلاعات مجهز شده و از قدرت پذیرش ریسک بیشتری برخوردار شده اند. فاکتورهایی که بر میزان تمایل مشتری به خرید دورباره تاثیرگذار هستند، نقش حیاتی در عملکرد و موقعیت فروشگاه ها ایفا می کنند. در نتیجه هدف این پژوهش به مطالعه و بررسی عوامل موثر بر شناسایی برندهای فروشگاهی در شهر رشت است. جامعه آماری در این پژوهش شامل کلیه مشتریان فروشگاههای زنجیره ای شهر رشت بوده حجم نمونه برابر با ۳۸۴نفر بصورت تصادفی انتخاب شده است.همچنین در این پژوهش برای گرد آوری اطلاعات، روش کتابخانه ای و میدانی به کار گرفته شده است و از نظر شیوه گردآوری اطلاعات، تحقیقی توصیفی است. برای تجزیه و تحلیل داده های پرسشنامه در بخش آمار استباطی از آزمون کلوموگروف -اسمیرنوف وروش معادلات ساختاری و تحلیل مسیر،از طریق نرم افزار Spss و Pls استفاده شده است. نتایج بدست آمده از فرضیه های پژوهش، حاکی از مورد تایید واقع شدن کلیه فرضیه های پژوهش بود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.