روشن ساختن جایگاه و ارزش تبلیغات روزنامه ها در عصر حاضر


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 روشن ساختن جایگاه و ارزش تبلیغات روزنامه ها در عصر حاضر دارای ۷۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد روشن ساختن جایگاه و ارزش تبلیغات روزنامه ها در عصر حاضر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز روشن ساختن جایگاه و ارزش تبلیغات روزنامه ها در عصر حاضر۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی روشن ساختن جایگاه و ارزش تبلیغات روزنامه ها در عصر حاضر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن روشن ساختن جایگاه و ارزش تبلیغات روزنامه ها در عصر حاضر :

روشن ساختن جایگاه و ارزش تبلیغات روزنامه ها در عصر حاضر

« بدون تبلیغات که بطور مداوم به توسعه خدمات و کالاها می افزاِید امروز ثروتمندترین ملتی نبودیم که تاکنون به وجود آمده است

مقدمه:

سیصد سال پیش در طول کم و بیش نیم سده انفجاری رخ داد که امواج آن سراسر کره زمین را به لرزه درآورد، جوامع را در هم ریخت و تمدنی نوین آفرید. این انفجار انقلاب صنعتی بود.

جهانی بود که در آن انقلاب صنعتی ناگهان ظاهر شد و ضد تمدنی عجیب، قدرتمند و فوق العاده پر انرژی خلق کرد، نظام صنعتی چیزی بیشتر از دودکشها و خط تولید کارخانه ها و تولید انبوه بود. یک نظام اجتماعی غنی و چند وجهی را تشکیل می داد که بر تمام جنبه های زندگی اثر گذارد و همه ویژگیهای گذشته را مورد یورش قرار داد.

خیزش بسوی نظام جدید انرژی با پیشرفت عظیم تکنولوژی همگام بود از جمله تکنولوژی صنعتی و اقتصادی جوامع.

جریان یافتن انبوهی اطلاعات در جوامع نیاز مبرم بود و این امر از عهده کانالهای پیشین ساخته نبود. در همه رسانه های همگانی از جمله روزنامه و تلویزیون و …

ما دیگر بار شاهد اصول اساسی کارخانه ها در تولید بودیم. یعنی همگی آنها مهر پیامهای واحدی را به ذهن میلیونها انسان می زدند، درست به همانگونه که کارخانه ها محصولات واحدی را برای استفاده میلیونها خانه تولید می کنند. بنابراین در کشورهای صنعتی، اعم از سرمایه داری و یا سوسیالیستی یک سپهر اطلاعاتی پیشرفته بوجود آمد، یعنی مجاری ارتباطی که از راه آن پیامهای فردی و همگانی را می توان به مثابه کالا یا مواد خام بخوبی توزیع کرد.

انقلاب صنعتی از یک طرف یک نظام اجتماعی که به سان شگفت آوری یکپارچه بود ایجاد کرد که تکنولوژیهای خاص خود، نهادهای اجتماعی ویژه و مجاری ارتباطی مختص خود را که همگی به یکدیگر مرتبط بوده اند را دارا بود. اما از سوی دیگر یگانگی جامعه را از هم درید و شیوه ای از زندگی مملو از تنشهای اقتصادی و تعارضهای اجتماعی و ناراحتیهای روانی ایجاد کرد

روشن ساختن جایگاه و ارزش تبلیغات روزنامه ها در عصر حاضر
فهرست

فصــل اول

طرح مسأله تحقیق

اهمیت پژوهش

نقش و اهمیت تبلیغات

هدف پژوهش

هدف تحقیق

ضرورت تحقیق

سؤالات پژوهش

فصــل دوم

تاریخچه تبلیغات در جهان و ایران

فرضیه های تحقیق

دوره علایم تجاری

نشانه ها و تبلیغ روی دیواره

جارچیهای شهر

تاریخچه تبلیغات در ایران

ظهور کانون های آگهی و تبلیغاتی

کانونهای آگهی و تبلیغاتی پس از انقلاب اسلامی

تبلیغات بازرگانی پس از جنگ تحمیلی

تعاریف عملیاتی

نوع فایل: word

سایز : ۵۱.۵ KB KB

تعداد صفحه:۶۸

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.