پرسشنامه بازاریابی خط مشی عمومی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
پرسشنامه بازاریابی خط مشی عمومی دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد پرسشنامه بازاریابی خط مشی عمومی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی پرسشنامه بازاریابی خط مشی عمومی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن پرسشنامه بازاریابی خط مشی عمومی :
توضیحات:
پرسشنامه بازاریابی خط مشی عمومی، در قالب فایل word، در حجم ۶ صفحه همراه با توضیحات کامل.
پرسشنامه حاضر برای شناسایی سازوکارها، شاخصه های مرتبط با ساز و کارها و ابزارهای بازاریابی خط مشی عمومی طراحی شده، که دولت ایران ممکن است جهت بازاریابی خط مشی ها از آنها استفاده کند. خواهشمند است میزان اهمیت هر یک از سازوکارها و ابزارهایی که خط مشی گذاران می توانند جهت بازاریابی خط مشی های عمومی از آنها را مورد استفاده قرار دهند را مشخص فرمایید و مواردی که قید نشده ولی حضرتعالی لازم می دانید مرقوم فرمایید.
تعریف بازاریابی خط مشی های عمومی: بازاریابی خط مشی عمومی، راهبرد دولت برای استفاده از مفاهیم و روشهای بازاریابی است تا شهروندان خط مشی های عمومی را درک و قبول کنند.
این پرسشنامه محقق ساخته می باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.