رتبه بندی عوامل موثر بر پذیرش تکنولوژی مجازی سازی محصولات در اینترنت توسط کاربران ایرانی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
رتبه بندی عوامل موثر بر پذیرش تکنولوژی مجازی سازی محصولات در اینترنت توسط کاربران ایرانی دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد رتبه بندی عوامل موثر بر پذیرش تکنولوژی مجازی سازی محصولات در اینترنت توسط کاربران ایرانی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رتبه بندی عوامل موثر بر پذیرش تکنولوژی مجازی سازی محصولات در اینترنت توسط کاربران ایرانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن رتبه بندی عوامل موثر بر پذیرش تکنولوژی مجازی سازی محصولات در اینترنت توسط کاربران ایرانی :
تعداد صفحات :۱۳
چکیده مقاله:
پذیرش فناوری از سوی کاربران از مهمترین عوامل موفقیت یک فناوری است. در صورت عدم پذیرش تکنولوژی توسط کاربران یا ضعف در پذیرش آن، قابلیتهای سیستم بسیار تنزل یافته و سبب هدررفتن منابع می شود. افزون بر اینکه پذیرش فناوری های نوین در لحظه اتفاق نمی افتد بلکه فرایندی است که در طول زمان شکل می یگیرد و در صورت استفاده مستمر و عادت، پذیرش موفق صورت می گیرد.هدف از انجام این پژوهش، تعیین اولویت عوامل موثر بر پذیرش تکنولوژی مجازی سازی محصولات در اینترنت توسط کاربران ایرانی می باشد. . اطلاعات مورد نیاز از طریق پرسشنامه با ضریب پایایی ۰/۸۴۱ جمع آوری شده است، ضمنا برای تجزیه و تحلیل داده ها از نرم افزار spss استفاده شده است. جامعه آماری کاربران ایرانی می باشند.. نتایج این تحقیق نشان می دهد: اولویت عوامل موثر بر تکنولوژی به ترتیب عبارتند از: سود مندی ادراک شده، ارزش سرگرم کنندگی ادراک شده، اضطراب تکنولوژی، سهولت در استفاده ادراک شده، نوآوری طلبی یک مصرف کننده..
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.