بررسی نقش و جایگاه مد در صنعت پوشاک و تاثیر پذیری مصرف کنندگان ایرانی از آن
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی نقش و جایگاه مد در صنعت پوشاک و تاثیر پذیری مصرف کنندگان ایرانی از آن دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی نقش و جایگاه مد در صنعت پوشاک و تاثیر پذیری مصرف کنندگان ایرانی از آن کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نقش و جایگاه مد در صنعت پوشاک و تاثیر پذیری مصرف کنندگان ایرانی از آن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی نقش و جایگاه مد در صنعت پوشاک و تاثیر پذیری مصرف کنندگان ایرانی از آن :
تعداد صفحات :۱۷
چکیده مقاله:
در شرایط پیچیده و رقابتی موجود در دنیا برای بدست آوردن بازار مصرف برای محصولات، کشورهای در حال توسعه با چالش بسیار مهمی در زمینه مد و پوشاک روبرو هستند و حجم عظیمی از منابع اقتصادی آنها صرف رفتار فرهنگی مردم طبقه متوسط برای دستیابی به محصولات و برندهای گوناگون به ویژه سیستم های مد شتابان میگردد. پژوهش حاضر درصدد آن است تا ضمن بررسی پدیده مد و راهبردهای جایگزینی برای رقابت در صنایع پوشاک را ارائه نماید. برای جمع آوری داده ها از پرسشنامه شامل ۳۲ گویه رفتار خرید اجتماعی، مادی گرایی، درگیری ذهنی با پوشاک و مد و نیاز به منحصر بفردی، استفاده شده است. تعداد ۴۸۵ مورد از افراد بالای ۲۰ سال در سطح شهر تهران از طریق پرسشنامه، با بهره گیری از نرم افزار های SPSS و PLS مورد آزمایش قرار گرفتند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.