مطالعه رابطه سیستم های مدیریت کیفیت شرکت های پیمانکاری با کیفیت ارائه خدمات در سازمان مهندسی و عمران شهر تهران
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مطالعه رابطه سیستم های مدیریت کیفیت شرکت های پیمانکاری با کیفیت ارائه خدمات در سازمان مهندسی و عمران شهر تهران دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مطالعه رابطه سیستم های مدیریت کیفیت شرکت های پیمانکاری با کیفیت ارائه خدمات در سازمان مهندسی و عمران شهر تهران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مطالعه رابطه سیستم های مدیریت کیفیت شرکت های پیمانکاری با کیفیت ارائه خدمات در سازمان مهندسی و عمران شهر تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مطالعه رابطه سیستم های مدیریت کیفیت شرکت های پیمانکاری با کیفیت ارائه خدمات در سازمان مهندسی و عمران شهر تهران :
تعداد صفحات :۱۶
چکیده مقاله:
هدف از این پژوهش مطالعه رابطه استقرار سیستم های مدیریت کیفیت شرکت های پیمانکاری یا کیفیت ارائه خدمات در سازمان مهندسی و عمران شهر تهران است. پژوهش حاضر، از نظر هدف، یک پژوهش کاربردی و از نظر روش، توصیفی و پیمایشی می باشد. ابزار گردآوری داده ها از طریق پرسشنامه است، که پرسشنامه استاندارد مدیریت کیفیت جامع (TQM) و ارزیابی کیفیت خدمات مدل سرو کوال (۱۹۹۸) انتخاب شده است. جامعه آماری این پژوهش را مدیران و کارشناسان سازمان مهندسی و عمران شهر تهران تشکیل می دهند؛ که ۱۸۸ نفر می باشند. حجم نمونه پژوهش طبق جدول مورگان ۱۲۲ نفر تعیین شده است. روش تجزیه و تحلیل توجه به ماهیت متغیرها، روش تحلیل داده ها و بدست آوردن رابطه میان متغیرها از آزمون پیرسون استفاده شده است. پس از تجزیه تحلیل داده های گردآوری شده با استفاده از نرم افزار SPSS مشخص شد که هر ۸ فرضیه تأیید نشد و بدین جهت پیشنهاداتی ارائه می شود که مدیران به طور مستقیم و فعالانه در فعالیت های مربوط به بهبود کیفیت درگیر می شوند و در فعالیت هایی که بهبود کیفیت را به دنبال دارد، مشارکت می کنند. و اهداف بلند مدت برای بهبود کیفیت در سراسر سازمان یا بخش های بیشتر سازمان برای فرآیند برنامه ریزی استراتژیک جامع تعیین گردد. همچنین نیازهای مشتریان از طریق فرآیندهای احتمالی و با استفاده از یک روش منظم و سیستماتیک معین شود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.