رابطه بازاریابی اخلاقی با وفاداری مشتریان شعب بانک رفاه


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه بازاریابی اخلاقی با وفاداری مشتریان شعب بانک رفاه دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه بازاریابی اخلاقی با وفاداری مشتریان شعب بانک رفاه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه بازاریابی اخلاقی با وفاداری مشتریان شعب بانک رفاه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه بازاریابی اخلاقی با وفاداری مشتریان شعب بانک رفاه :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

هدف این پژوهش بررسی رابطه بین بازاریابی اخلاقی با وفاداری مشتریان است. در بازاریابی خدمات، نوعی ارتباط متقابل میان ارائه دهنده خدمات و مشتری به عنوان شکل خاصی از بازاریابی به وجود می آید و در نتیجه ارائه دهنده خدمات و مشتری هر دو بر نتیجه فروش تاثیر می گذارند . ارائه دهنده خدمات به عنوان اولین رابط سازمان، تاثیر قابل توجهی بر ادراک مشتری از قابل اتکا بودن سازمان ارائه دهنده خدمات و ارزش خدماتش و نهایتا ادامه رابطه مشتری با سازمان متبوع فروشنده دارد . جامعه آماری مشتریان شعب بانک رفاه دشت مغان( شهرهای پارس آباد ،گرمی و بیله سوار ) در نظر گرفته شده اند. از جامعه آماری ۳۸۹ نفر به عنوان نمونه نهایی انتخاب شده و از طریق جدول مورگان طراحی شده است. برای جمع آوری اطلاعات مورد نیاز از روش کتابخانه ای – میدانی استفاده شده است. برای آزمون فرضیات از نرم افزارهای لیزرل( ۸ ) و اس پی اس اس (۲۰) و رگرسیون چند متغییره استفاده شده است. محقق برای سنجش بازاریابی اخلاقی از پرسشنامه محقق ساخته و وفاداری مشتری از پرسشنامه استاندارد استفاده کرده است. ویژگی های بازاریابی اخلاقی در۴ بعد(صداقت،عدالت،رفاه و آزادی) تعریف شده است. یافته های تحقیق نشان داد که رابطه معنی داری بین بازاریابی اخلاقی با وفاداری مشتریان وجود دارد . هم چنین در بین مولفه ها بعد صداقت به تنهایی قادربه پیش بینی۵۵ درصد از تغییرات واریانس متغییر وفاداری مشتری می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.