دلبستگی مصرف کننده ایرانی به برند در اینستاگرام؛ محرک ها و پیامدها


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 دلبستگی مصرف کننده ایرانی به برند در اینستاگرام؛ محرک ها و پیامدها دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دلبستگی مصرف کننده ایرانی به برند در اینستاگرام؛ محرک ها و پیامدها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دلبستگی مصرف کننده ایرانی به برند در اینستاگرام؛ محرک ها و پیامدها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دلبستگی مصرف کننده ایرانی به برند در اینستاگرام؛ محرک ها و پیامدها :

تعداد صفحات :۲۶

چکیده مقاله:

اهمیت رسانه های اجتماعی و به ویژه سایت های شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام رو به فزونی است و هر روز بر تعداد کاربران آن ها افزوده می شود. این واقعیت، تعداد برندهایی را که در حال تلاش برای درگیر نمودن مشتاقانه مصرف کننده با خودشان در این محیط می باشند افزایش داده است. نخستین هدف این پژوهش، تعیین محرک های اصلی برای درگیر نمودن مشتاقانه مصرف کنندگان با یک برند در اینستاگرام می باشد. پی بردن به چگونگی تاثیر درگیری مشتاقانه مصرف کننده بر ارزش ویژه برند و چگونگی تاثیر ارزش ویژه برند بر قصد خرید مصرف کنندگان از دیگر هدف های این تحقیق می باشد. بدین منظور داده های کسب شده از پرسش نامه های جمع آوری شده واجد شرایط با استفاده از نرم افزار SPSS ویرایش ۲۲ تحلیل گردید. بر پایه نتایج حاصله، محرک های اصلی درگیری مشتاقانه مصرف کننده با یک برند در اینستاگرام از طریق مصرف محتوا به ترتیب اولویت عبارتند از: سرگرمی، جستجوی اطلاعات، نفوذ اجتماعی، اعتماد و هویت فردی. همچنین محرک های اصلی درگیری مشتاقانه مصرف کننده با یک برند در اینستاگرام از طریق تعامل و مشارکت به ترتیب اولویت عبارتند از: نفوذ اجتماعی، جستجوی اطلاعات، هویت فردی، پاداش و اعتماد. به علاوه مشخص شد که درگیری مشتاقانه مصرف کننده ارتباط مثبت معناداری با ارزش جامع برند داشته و ارزش جامع برند نیز رابطه مثبت معناداری با قصد خرید مصرف کنندگان دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.