ارزیابی محصولات بر اساس رویکرد فرایند تحلیل سلسله مراتبی(AHP) و فرایند تحلیل شبکه(ANP) (نمونه پژوهشی: شرکت صنعتی پارس خزر)


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی محصولات بر اساس رویکرد فرایند تحلیل سلسله مراتبی(AHP) و فرایند تحلیل شبکه(ANP) (نمونه پژوهشی: شرکت صنعتی پارس خزر) دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی محصولات بر اساس رویکرد فرایند تحلیل سلسله مراتبی(AHP) و فرایند تحلیل شبکه(ANP) (نمونه پژوهشی: شرکت صنعتی پارس خزر)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی محصولات بر اساس رویکرد فرایند تحلیل سلسله مراتبی(AHP) و فرایند تحلیل شبکه(ANP) (نمونه پژوهشی: شرکت صنعتی پارس خزر)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی محصولات بر اساس رویکرد فرایند تحلیل سلسله مراتبی(AHP) و فرایند تحلیل شبکه(ANP) (نمونه پژوهشی: شرکت صنعتی پارس خزر) :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

تحولات سریع فناوری، تغییرات محیط رقابتی، محدودیت منابع و تغییر نیاز مشتریان سبب گردیده که امروزه سازمان های تولیدی در محیطی فعالیت کنند که تغییر مهمترین ویژگی آن باشد. داشتن نقشه کلی از محصولات و توانمندی های درون سازمانی به سازمان این امکان را می دهد تا با داشتن شناخت بالاتری خود را با نیازمندی های بازار و مشتری هماهنگ کند و پاسخگوی تغییرات محیطی باشد. ارزیابی محصولات به عنوان یک ابزار یا چارچوب فکری برای درک و شناسایی وضعیت محصول با توجه به اهداف و محددیت های سازمان از اهمیت ویژه ای برخوردار است و به عنوان یک بخش مهم از مدیریت محصول به شمار می رود. در تحقیق حاضر، ارزیابی محصولات با استفاده از دو تکنیک فرایند تحلیل سلسله مراتبی و فرایند تحلیل شبکه ای در قالب یک مطالعه موردی در شرکت صنعتی پارس خزر(بزرگترین تولیدکننده لوازم خانگی کوچک در ایران) انجام و نتایج حاصله با یکدیگرمقایسه شده است. به این منظور، ابتدا با استفاده از مطالعات کتابخانه ای و مشاوره بامدیران و صاحبنظران شرکت عواملی چون ارزش مشتریان، انعطاف پذیری، بازار، تکنولوژی، زیبایی، قیمت فروش، میزان فروش و کیفیت به عنوان عوامل مؤثر بر ارزیابی محصولات شناسایی گردید و سپس مدل تصمیم گیری مربوطه از طریق مصاحبه با خبرگان تهیه و در نهایت از طریق اجرای مقایسات زوجی و حل مدل، اولویت بندی محصولات براساس تکنیک های ذکرشده تعیین گردید. نتایج مقایسات حاصل از دو تکنیک در تحقیق حاضر نشان داد که وجود وابستگی های میان عناصر در تصمیم گیری نهایی تأثیرگذار بوده و مدل تحلیل شبکه ای (در این تحقیق) ابزار مؤثرتری را در اختیار مدیران و تصمیم گیرندگان در جهت اتخاذ تصمیم دقیق تر قرار می دهد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.