مقایسه نگرش دختران دانشگاه علوم پزشکی کرمان نسبت به دو روش تمرینی در درس تربیت بدنی عمومی (۱)


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقایسه نگرش دختران دانشگاه علوم پزشکی کرمان نسبت به دو روش تمرینی در درس تربیت بدنی عمومی (۱) دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقایسه نگرش دختران دانشگاه علوم پزشکی کرمان نسبت به دو روش تمرینی در درس تربیت بدنی عمومی (۱)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه نگرش دختران دانشگاه علوم پزشکی کرمان نسبت به دو روش تمرینی در درس تربیت بدنی عمومی (۱)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقایسه نگرش دختران دانشگاه علوم پزشکی کرمان نسبت به دو روش تمرینی در درس تربیت بدنی عمومی (۱) :

تعداد صفحات :۶

چکیده مقاله:

مقدمه : واحد تربیت بدنی (۱ (یک درس عمومی ارائه شده به تمامی دانشجویان مقطع کاردانی و کارشناسی در تمامی دانشگاه ها و موسسات عالی سطح کشور می باشد. این تحقیق در نظر داشته نگرش دانشجویان را نسبت به دو روش تمرینی در ک لاس تربیت بدنی(۱(در طول یک ترم بررسی کند تا بدین وسیله نقطه نظرات دانشجویان در نحوه تدریس این واحد درسی مورد بررسی قرار گیرد. روشناسی : در این مطالعه از روش توصیفی و تحلیلی مداخله ای انجام شده است. جامعه آماری این تحقیق شامل ۱۸۰ نفر از دانشجویان دختر دانشگاه علوم پزشکی کرمان بودند که نمونه تحقیق را ۱۱۷ نفر از این دانشجویان تشکیل میدادند. نگرش دانشجویان توسط پرسشنامه جمعآوری گردید و از روش T گروه های همبسته مورد تجزیه و تحلیل آماری قرار گرفت. دو روش تمرینی شامل نیم ترم تمرینات مختلط هوازی و بی هوازی و نیم ترم تمرینات هوازی همراه با ضرب آهنگ و موسیقی ورزشی بود. نتایج : سوالات پرسشنامه نگرش دانشجویان را در ۵ حیطه عملکرد ورزشی، محتوی برنامه، جذابیت تمرین، تنوع تمرین و شدت تمرین مورد سنجش قرار داد. در حیطههای عملکرد ورزشی، محتوی برنامه، تنوع و شدت تمرین تفاوت در نگرش دانشجویان معنی دار گزارش شد (۰۵/۰<P (و تنها در حیطه جذابیت تمرین تفاوت میانگینها معنی دار نبود (۰۵/۰>P (نتیجه گیری : به طور کلی نگرش دانشجویان نسبت به تمرینات هوازی همراه با موسیقی ورزشی نگرش مثبتتری ارزیابی می شود و پیشنهاد میشود در کلاسهای آمادگی جسمانی از روش تمرینات هوازی همراه با موسیقی مناسب جهت ایجاد انگیزه و نشاط بیشتر استفاده گردد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.